Piotr Ferszka dyrektorem sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska
Z początkiem grudnia bieżącego roku Piotr Ferszka objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska. Do jego zadań będzie należało wsparcie cyfrowej transformacji klientów firmy.
Priorytetem Piotra Ferszki będzie wsparcie klientów firmy z segmentu dużych przedsiębiorstw w osiąganiu trwałych, pozytywnych rezultatów biznesowych przy udziale technologii SAP, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań chmurowych.
- Biznes wymaga szybkich zmian opartych na technologii. Cyfrowa transformacja z poziomu planowania weszła w tryb natychmiastowego wdrożenia. Na nowym stanowisku będę koncentrował się na dostarczaniu klientom aplikacji skutecznie automatyzujących procesy i przenoszących ich działania operacyjne w świat cyfrowych narzędzi i usprawnień. Dołączając do struktur SAP Polska mam możliwość wspierać kluczowych klientów firmy w ich drodze do sukcesu - mówi Piotr Ferszka, dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska
Piotr Ferszka ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i systemów IT, które zdobył, pracując dla światowych technologicznych marek, takich jak Oracle Polska, Asseco czy Hewlett-Packard.
Dotychczas związany zawodowo z Oracle Polska, pełnił funkcję dyrektora sprzedaży aplikacji, gdzie specjalizował się w obszarze krajowego rynku rozwiązań aplikacyjnych i usług chmurowych. Z kolei doświadczenie zdobyte w Asseco pozwala mu spojrzeć na rynek IT z perspektywy dostawcy oprogramowania i integratora systemów.
Piotr Ferszka jest absolwentem Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
8