02.12.2020 / 22:45
StoryEditor

Piotr Ferszka dyrektorem sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska

Piotr Ferszka, dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska (SAP Polska)
Z początkiem grudnia bieżącego roku Piotr Ferszka objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska. Do jego zadań będzie należało wsparcie cyfrowej transformacji klientów firmy.

Priorytetem Piotra Ferszki będzie wsparcie klientów firmy z segmentu dużych przedsiębiorstw w osiąganiu trwałych, pozytywnych rezultatów biznesowych przy udziale technologii SAP...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 18:04
StoryEditor
OpenAI i InPost inwestują w zakupy przyszłości, ale Polacy już dziś kupują z pomocą AI
Jak AI wpływa na zachowania zakupowe Polaków? (fot. Shutterstock)

Rosnąca popularność narzędzi opartych na sztucznej inteligencji wpływa na to, jak Polacy wyszukują i oceniają oferty w internecie. Nowe badanie SMSAPI pokazuje, że konsumenci coraz częściej korzystają z AI, aby szybciej odnaleźć się w intensywnym sezonie promocji.

Według danych SMSAPI prawie połowa Polaków używa AI podczas zakupów internetowych. 24 proc. respondentów pyta modele językowe o najlepszą cenę produktu, a 14 proc. wykorzystuje ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 21:52
StoryEditor
Dino planuje strategiczną inwestycję, która przyspieszy podbój Ściany Wschodniej
Centrum dystrybucyjne Dino

Sieć supermarketów Dino Polska kontynuuje realizację długoterminowej, agresywnej strategii rozwoju, która opiera się na własnym, potężnym zapleczu logistycznym. Kluczowym elementem tej układanki jest obecnie wschód Polski, gdzie sieć planuje zagęszczenie swojej obecności, a nowym, strategicznym punktem jest Mazowsze.

Centrum dystrybucyjne w Wiśniewie przyspieszy ekspansję Dino

Kolejnym elementem do rozwoju ekspansji na północno-wschodnią Polskę jest planowana inwestycja w gminie Wiśniew p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. grudzień 2025 03:06