08.06.2018/11:52

Piotr i Paweł oferuje już ponad 1000 produktów marki własnej

W ofercie sieci supermarketów Piotr i Paweł dostępne jest ponad 1000 produktów.  W zeszłym roku sieć wprowadziła na półki ok. 130 nowych produktów głównie w żywności funkcjonalnej w nowej  linii Piotr i Paweł Plus. Kilkanaście zyskało również nową szatę graficzną, bardziej nowoczesną, lekką.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Niestety Pracownik 09.06.2018

    To co oni mówią to jest jedna wielka ściema. Jak ma być wzrost produktów brandowych skoro pułki w sklepach świeciły pustkami i głównie marka własna na nich była?! Przecież to jest logiczne jeżeli załóżmy na dziale nabiał jogurt naturalny 400g jest tylko Piotr i Paweł to wiadomo że będzie lepiej rotował niż produkty Bakoma czy Danone których długi czas nie było. W tej sytuacji w jakiej jest Piotr i Paweł naprawdę darował bym sobie jakieś porównani typu wzrosty sprzedaży itp. Niech lepiej pochwała się jakie maja spadki w stosunku do lat ubiegłych. Oczywiście o tym co złe to się nie mówi. Na magazynach logistycznych mało co jest i trzeba szukać po małych hurtowniach towaru i oczywiście modlić się że starczy limity na zakupy w danej hurtowni bo często jest tak że każdy dział coś potrzebuje i limit się skończył. Naprawdę o sytuacji w tej firmie lepiej książkę napisać.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.