03.09.2018/11:29

Piotr i Paweł pracuje nad nowym programem lojalnościowym

Sieć Piotr i Paweł zapowiedziała uruchomienie nowego programu lojalnościowego. Jego nazwa ani szczegóły nie są jak dotąd znane, mimo że wdrożenie programu nastąpić ma jeszcze we wrześniu.

- Trwa przegląd agencji interaktywnych, w którego wyniku wybierzemy między innymi nazwę i najciekawszy projekt wprowadzenia naszej aplikacji na rynek. Efekt przeglądu agencji będzie znany w pierwszych dniach września - tłumaczyła firma w połowie sierpnia.

Piotr i Paweł zapewniał wtedy o trwaniu "intensywnych prac" dotyczących samej aplikacji lojalnościowej. Etap wewnętrznych testów zapowiedziano na końcówkę sierpnia.

Poprzedni program lojalnościowy Piotra i Pawła, o nazwie Po2jamy Rabaty, w obecnej formie funkcjonować ma do końca 2018 r. - W momencie wprowadzenia nowego programu, przestanie funkcjonować karta rabatowa 3-4-5%. Przechodząc do naszego nowego programu wszyscy posiadacze dotychczasowych kart rabatowych otrzymają przygotowaną tylko dla nich ofertę specjalną - wyjaśnia sieć.

We wrześniu Piotr i Paweł zamierza również rozpocząć testy "nowego projektu komunikacyjnego dotyczącego przestrzeni sklepów". W ramach pilotażu, w jednej placówce sieci pojawią się nowe oznaczenia i materiały POS.

- Całość oparta jest na naszej nowej platformie komunikacyjnej, której widocznym efektem jest choćby nowy format gazetki - tłumaczy sieć.

Piotr i Paweł zapowiedział również zmiany w zakresie produktów sprzedawanych pod marką własną. Ma to być z jednej strony wdrożenie nowych produktów, a z drugiej - "face-lifting linii podstawowej". - W tej chwili w portfolio marki własnej znajduje się 900 produktów w tym żywność bio i funkcjonalna, nad dostępnością których intensywnie pracujemy - informuje Piotr i Paweł.

Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • piotripaweltokpiny 11.09.2018

    a nowy format gazetek to chyba taki, że gazetki stają się teraz niewidzialne chyba hahhaha bo już druga gazetka z rzędu nie pojawiła się w sklepach. Czyżby nie było co promować? Może dlatego, że nie płacą dostawcom od ponad 6 miesięcy!!! dlatego półki są puste. A najwierniejsi klienci nadal są robieni w bambuko i wierzą że to tylko przejściowe problemy... A może to tylko zmiana organizacji produktów na półkach jako nowy element strategi marketingowej?? ;) Jakie nowe argumenty i preteksty wymyśli ta cała wspaniała "firma" na potrzeby takich budujących artykułów? Ogólnie cała ta sieć to jedna wielka kpina...

  • Xxc 07.09.2018

    Nowy program lojalnościowy a tu wniosek o upadłość dobre€

  • --- 04.09.2018

    Jezuu, firma jest podczas przejęcia. Taki program lojalnościowy jest elementem restrukturyzacji, towar będzie z nowym właścicielem, z nową logistyką.

  • GB 04.09.2018

    Niesowite, firma nie ma co sprzedawać a zamierza wprowadzić nowy program lojalnościowy. To jakaś kpina.

    Chyba chcą, aby lojalni klienci wykupili resztki pozostałe po tym, jak zbankrutują.

  • Maddaxx 04.09.2018

    a po co firmie program lojalnościowy skoro sklepy puste...

  • Pracownik 03.09.2018

    Tia... Towary nie jeżdżą z magazynu, magazyny są puste, wystawione na sprzedaż lub wynajem... Z centrali wszyscy się zwalniają, pracownicy ze sklepów również. Nawet mrożonki nie przyjeżdżają, o lodach w sezonie nie wspominając. Nastroje kiepskie, nikt nam nic nie mówi, co dalej. Prezesi chyba sobie jaja robią. To samo dyrektorzy, którzy wymagają żeby były półki pełne. Jeszcze 2 tygodnie i tej sieci nie będzie...

  • Oset 03.09.2018

    W jakim celu spółka, która ma być niebawem sprzedana i ma problemy z regulowaniem bieżących zobowiązań wobec dostawców angażuje się w ten projekt, który oczywiście jest wydatkiem finansowym, a nowy właściciel może mieć zupełnie inny projekt lojalności.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.