03.09.2018/11:29

Piotr i Paweł pracuje nad nowym programem lojalnościowym

Sieć Piotr i Paweł zapowiedziała uruchomienie nowego programu lojalnościowego. Jego nazwa ani szczegóły nie są jak dotąd znane, mimo że wdrożenie programu nastąpić ma jeszcze we wrześniu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • piotripaweltokpiny 11.09.2018

    a nowy format gazetek to chyba taki, że gazetki stają się teraz niewidzialne chyba hahhaha bo już druga gazetka z rzędu nie pojawiła się w sklepach. Czyżby nie było co promować? Może dlatego, że nie płacą dostawcom od ponad 6 miesięcy!!! dlatego półki są puste. A najwierniejsi klienci nadal są robieni w bambuko i wierzą że to tylko przejściowe problemy... A może to tylko zmiana organizacji produktów na półkach jako nowy element strategi marketingowej?? ;) Jakie nowe argumenty i preteksty wymyśli ta cała wspaniała "firma" na potrzeby takich budujących artykułów? Ogólnie cała ta sieć to jedna wielka kpina...

  • Xxc 07.09.2018

    Nowy program lojalnościowy a tu wniosek o upadłość dobre€

  • --- 04.09.2018

    Jezuu, firma jest podczas przejęcia. Taki program lojalnościowy jest elementem restrukturyzacji, towar będzie z nowym właścicielem, z nową logistyką.

  • GB 04.09.2018

    Niesowite, firma nie ma co sprzedawać a zamierza wprowadzić nowy program lojalnościowy. To jakaś kpina.

    Chyba chcą, aby lojalni klienci wykupili resztki pozostałe po tym, jak zbankrutują.

  • Maddaxx 04.09.2018

    a po co firmie program lojalnościowy skoro sklepy puste...

  • Pracownik 03.09.2018

    Tia... Towary nie jeżdżą z magazynu, magazyny są puste, wystawione na sprzedaż lub wynajem... Z centrali wszyscy się zwalniają, pracownicy ze sklepów również. Nawet mrożonki nie przyjeżdżają, o lodach w sezonie nie wspominając. Nastroje kiepskie, nikt nam nic nie mówi, co dalej. Prezesi chyba sobie jaja robią. To samo dyrektorzy, którzy wymagają żeby były półki pełne. Jeszcze 2 tygodnie i tej sieci nie będzie...

  • Oset 03.09.2018

    W jakim celu spółka, która ma być niebawem sprzedana i ma problemy z regulowaniem bieżących zobowiązań wobec dostawców angażuje się w ten projekt, który oczywiście jest wydatkiem finansowym, a nowy właściciel może mieć zupełnie inny projekt lojalności.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.