08.02.2019/13:06

Piotr i Paweł wystartował z nowym programem lojalnościowym Najwięcej

Od wtorku klienci Piotra i Pawła mogą korzystać z nowego programu lojalnościowego sieci, któremu nadano nazwę Najwięcej. Zastąpił on poprzedni program Po2jamy Rabaty, który funkcjonował do jesieni ubiegłego roku, kiedy to został zawieszony, powodując niezadowolenie części klientów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

15 komentarzy

  • Brawo oni!!!! 19.02.2019

    Tak proszę Pana piszą też obecni pracownicy firmy bo oni najlepiej wiedzą jak wygląda rzeczywistość tej firmy. Nowy program jak wiele innych działań pożal się Boże zarządu jest totalną porażką żeby nie napisać nabijaniem klientów w butelkę. Ale co tam klienci co tam dostawcy co tam pracownicy liczy się tylko kasa dla Mietki i całej reszty tej bandy która rozgrabi i zniszczy firmę do końca!

  • Marcin Kijowski - Poznań 16.02.2019

    Czy tutaj ktoś pisze poza byłymi pracownikami firmy którzy chyba mają za dużo czasu i szukają w ten sposób samozadowolenia ? Mam wrażenie że nie. Współpracuję w PiP jako firma zewnętrzna, a jako przedsiębiorca doskonale wiem ile wysiłku wymaga prowadzenie takiej sieci, jakie przeciwności i jaką konkurencję narzucają wszystkie inne sieci zagraniczne z polskimi nazwami w tytule. Z firmą jest dobra komunikacja, można porozmawiać, starają się i wychodzą na przeciw, a wpisy które widzę mijają się z prawdą.

  • Maks 16.02.2019

    Nie wiem czemu tak negatywne opinie. Firmy się zmieniają, raz jest lepiej raz gorzej. Wszedł nowy program i z reguły wszędzie tak jest że wymusza on pewne zmiany. Zawsze dla jednych będzie to lepsze, dla innych gorsze. Od niedawna jestem klientem tej sieci po przeprowadzce i nie czuję robiąc zakupy aby z czymkolwiek był problem. Aplikacja działa!

  • wkurzony Johny 15.02.2019

    Bezsens całkowity.Nazbierałem 300 złotych odkładając za każdym razem 3 procent wydanych pieniędzy na zakupy.Aby zebrać 300 złotych musiałem zrobić zakupy łącznie za ponad 9000 zł.Teraz przeniosą mi 30 pkt.Tyle nazbiera klient ,który wyda obecnie 300 złotych wszystkiego.Poza tym zapomniałem hasła do aplikacji.Nie mam możliwości go odzyskać,bo piszą ,że emailo z resetem został wysłany,a na emaila nic nie przychodzi.KPINA Z KLIENTA!

  • SZYMON 15.02.2019

    Co za nowy durny pomysł.
    Od 10 lat mam kartę znizkową i dzisiaj dowiedziałem się ,że zniżki juz nie bedzie.

    TO MOICH ZAKUPÓW W PIOTRZE I PAWLE TEŻ JUŻ NIE BĘDZIE.

  • klient 15.02.2019

    Nie podoba mi sie nowe rozwiazanie. Mam "stara" karte rabatowa - 3% znizki za zakupy powyzej 50 PLN, 4% powyzej 150 PLN, 5% powyzej 300 PLN. Proste zasady i proste uzycie.

    Nie chce instalowac kolejnej aplikacji na telefonie!
    Nie chce robic zakupow z nosem w aplikacji studiujac jakies znizki i czy w tym tygodniu bardziej oplaca mi sie kupic kakao czy herbate.
    Nie chce spamu ofert od firm partnerskich.

    Niepotrzebnie komplikujecie cos, co dobrze dzialalo. Nawet po2jamy rabaty w mojej opinii bylo zmiana niepotrzebna i skomplikowana.

  • Nem 11.02.2019

    Program lojalnościowy? ?? O jakiej lojalności mówimy bo chyba nie wobec klientów ani pracowników ani dostawców. Pip chyba nie rozumie co to słowo oznacz.

  • X_klient 10.02.2019

    RIP PiP

    Powiedziałem w sklepie, powiem i tu. Jak was restrukturyzacja i sprzedaż oddziałów uratowała to takim żonglowaniem lojalnością klienta wykopaliście sobie grób. Jest gorzej (obsługa na kasach/dostępność produktów/jakość warzyw owoców), jest drożej choć tanio nigdy nie było. A na deser robicie w kakao swój ostatni filar, wiernych klientów którzy przystąpili do programu lojalnościowego dekadę temu. I co z tego że polskie, skoro zarządzane przez 1diotów. Pozdrówcie Almę jak już skończycie konać.

  • Franio 2017 09.02.2019

    Wszyscy Polacy na zakupy do Lidla i Biedronki. Tam promocje i parking....

  • Zona 09.02.2019

    Mój mąż przez ponad 10 lat był wiernym klientem Piotra i Pawła.korzystał z karty uprawniajacej do 3% zniżki przy zakupach powyżej 50 zł. W tym tygodniu dowiedział się że karta jest nieważna i nie otrzyma zniżki, gdyż nie posiada smartfona. Przykre.

  • zmeczony konsument 09.02.2019

    Nie cierpie tego wymogu posiadania aplikacji! Dlatego tez unikam robienia zakupow w jednej z drogerii, w ktorej notorycznie przy kasie żadaja pokazywania aplikacji na telefonie!

  • ES 09.02.2019

    Aby zarejestrować aplikację NAJWIECEJ mam podać nr karty programu zaczynający się od 27... Przecież ten program nie jest na kartę!????

  • Kp 09.02.2019

    PROGRAM NAJWIĘCEJ DŁUGÓW W POLSCE W PIOTRZE I PAWLE RUSZYŁ JUŻ W ZESZŁYM ROKU

  • dybyt 08.02.2019

    Zanim zdążę nazbierać punkty, to się zwiną

  • Klient 08.02.2019

    Kabaret, zmienili tylko to że zamiast karty będzie aplikacja z której nie wszyscy chcą korzystać... Gwóźdź do trumny Piotra i Pawła...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.