Piotr i Paweł wystartował z nowym programem lojalnościowym Najwięcej
Od wtorku klienci Piotra i Pawła mogą korzystać z nowego programu lojalnościowego sieci, któremu nadano nazwę Najwięcej. Zastąpił on poprzedni program Po2jamy Rabaty, który funkcjonował do jesieni ubiegłego roku, kiedy to został zawieszony, powodując niezadowolenie części klientów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15 komentarzy
-
19.02.2019
Tak proszę Pana piszą też obecni pracownicy firmy bo oni najlepiej wiedzą jak wygląda rzeczywistość tej firmy. Nowy program jak wiele innych działań pożal się Boże zarządu jest totalną porażką żeby nie napisać nabijaniem klientów w butelkę. Ale co tam klienci co tam dostawcy co tam pracownicy liczy się tylko kasa dla Mietki i całej reszty tej bandy która rozgrabi i zniszczy firmę do końca!
-
16.02.2019
Czy tutaj ktoś pisze poza byłymi pracownikami firmy którzy chyba mają za dużo czasu i szukają w ten sposób samozadowolenia ? Mam wrażenie że nie. Współpracuję w PiP jako firma zewnętrzna, a jako przedsiębiorca doskonale wiem ile wysiłku wymaga prowadzenie takiej sieci, jakie przeciwności i jaką konkurencję narzucają wszystkie inne sieci zagraniczne z polskimi nazwami w tytule. Z firmą jest dobra komunikacja, można porozmawiać, starają się i wychodzą na przeciw, a wpisy które widzę mijają się z prawdą.
-
16.02.2019
Nie wiem czemu tak negatywne opinie. Firmy się zmieniają, raz jest lepiej raz gorzej. Wszedł nowy program i z reguły wszędzie tak jest że wymusza on pewne zmiany. Zawsze dla jednych będzie to lepsze, dla innych gorsze. Od niedawna jestem klientem tej sieci po przeprowadzce i nie czuję robiąc zakupy aby z czymkolwiek był problem. Aplikacja działa!
-
15.02.2019
Bezsens całkowity.Nazbierałem 300 złotych odkładając za każdym razem 3 procent wydanych pieniędzy na zakupy.Aby zebrać 300 złotych musiałem zrobić zakupy łącznie za ponad 9000 zł.Teraz przeniosą mi 30 pkt.Tyle nazbiera klient ,który wyda obecnie 300 złotych wszystkiego.Poza tym zapomniałem hasła do aplikacji.Nie mam możliwości go odzyskać,bo piszą ,że emailo z resetem został wysłany,a na emaila nic nie przychodzi.KPINA Z KLIENTA!
-
15.02.2019
Co za nowy durny pomysł.
Od 10 lat mam kartę znizkową i dzisiaj dowiedziałem się ,że zniżki juz nie bedzie.
TO MOICH ZAKUPÓW W PIOTRZE I PAWLE TEŻ JUŻ NIE BĘDZIE. -
15.02.2019
Nie podoba mi sie nowe rozwiazanie. Mam "stara" karte rabatowa - 3% znizki za zakupy powyzej 50 PLN, 4% powyzej 150 PLN, 5% powyzej 300 PLN. Proste zasady i proste uzycie.
Nie chce instalowac kolejnej aplikacji na telefonie!
Nie chce robic zakupow z nosem w aplikacji studiujac jakies znizki i czy w tym tygodniu bardziej oplaca mi sie kupic kakao czy herbate.
Nie chce spamu ofert od firm partnerskich.
Niepotrzebnie komplikujecie cos, co dobrze dzialalo. Nawet po2jamy rabaty w mojej opinii bylo zmiana niepotrzebna i skomplikowana. -
11.02.2019
Program lojalnościowy? ?? O jakiej lojalności mówimy bo chyba nie wobec klientów ani pracowników ani dostawców. Pip chyba nie rozumie co to słowo oznacz.
-
10.02.2019
RIP PiP
Powiedziałem w sklepie, powiem i tu. Jak was restrukturyzacja i sprzedaż oddziałów uratowała to takim żonglowaniem lojalnością klienta wykopaliście sobie grób. Jest gorzej (obsługa na kasach/dostępność produktów/jakość warzyw owoców), jest drożej choć tanio nigdy nie było. A na deser robicie w kakao swój ostatni filar, wiernych klientów którzy przystąpili do programu lojalnościowego dekadę temu. I co z tego że polskie, skoro zarządzane przez 1diotów. Pozdrówcie Almę jak już skończycie konać. -
09.02.2019
Wszyscy Polacy na zakupy do Lidla i Biedronki. Tam promocje i parking....
-
09.02.2019
Mój mąż przez ponad 10 lat był wiernym klientem Piotra i Pawła.korzystał z karty uprawniajacej do 3% zniżki przy zakupach powyżej 50 zł. W tym tygodniu dowiedział się że karta jest nieważna i nie otrzyma zniżki, gdyż nie posiada smartfona. Przykre.
-
09.02.2019
Nie cierpie tego wymogu posiadania aplikacji! Dlatego tez unikam robienia zakupow w jednej z drogerii, w ktorej notorycznie przy kasie żadaja pokazywania aplikacji na telefonie!
-
09.02.2019
Aby zarejestrować aplikację NAJWIECEJ mam podać nr karty programu zaczynający się od 27... Przecież ten program nie jest na kartę!????
-
09.02.2019
PROGRAM NAJWIĘCEJ DŁUGÓW W POLSCE W PIOTRZE I PAWLE RUSZYŁ JUŻ W ZESZŁYM ROKU
-
08.02.2019
Zanim zdążę nazbierać punkty, to się zwiną
-
08.02.2019
Kabaret, zmienili tylko to że zamiast karty będzie aplikacja z której nie wszyscy chcą korzystać... Gwóźdź do trumny Piotra i Pawła...
11