13.10.2020/12:51

Piotr Regulski, Ruch: Nasza firma zmieniła się już diametralnie i wciąż szybko się zmienia

Podczas Retail&FMCG Congress 2020 Piotr Regulski, członek zarządu spółki Ruch SA opowiadał o strategii firmy na nowym etapie jej funkcjonowania – po wejściu do grupy kapitałowej Orlen. Sieć szybko się zmienia, testuje nowe rozwiązania technologiczne, marketingowe i operacyjne. Obecnie kluczowe jest wykorzystanie efektu synergii i odnalezienie właściwego miejsca w strukturach Orlenu. A także na mapie Polski.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Była klientka Ruch s.a. 10.02.2021

    Firma tak zmieniła się na lepsze ,że już 2 tygodnie czekam na zaprenumerowany 2-tygodnik a po telefonie do infolinii dowiaduję się że pan po drugiej stronie słuchawki nie widzi w tym żadnego problemu. W efekcie otrzyman gazetę archiwalną którą na śmietniku znajdę za darmo.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także