Piotr Wacławik, Primark: Nie inwestujemy w reklamy telewizyjne czy billboardowe, oszczędzamy też na opakowaniach
Należy oczekiwać, że w najbliższej przyszłości niektórzy gracze z branży odzieżowej będą bardziej ostrożni, jeśli chodzi o skalę rekrutacji, a jednocześnie wzmogą wysiłki zmierzające do zatrzymania obecnych pracowników – mówi Piotr Wacławik. Area manager Primark, odpowiedzialny za Polskę, Słowację oraz Czechy w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl zastrzega, że sieć, którą kieruje redukcji zatrudniania nie przewiduje, wręcz przeciwnie – zamierza je zwiększać. Piotr Wacławik przyznaje jednocześnie, że i Primark szuka oszczędności, jednak model biznesowy odmienny od modeli innych operatorów pozwala sieci trzymać koszty w ryzach.
Pozostało jeszcze 91% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
9