11.08.2021/18:17

Piotr Gąsiorowski, Instytut Przywództwa: Sukces lodów Ekipy wyznaczył w Polsce nowy trend. To będzie trwała zmiana [WYWIAD]

Szacuje się, że wpływ kampanii firmowanych przez influencerów zwiększył się w 2020 r. aż o ponad 50 proc. w porównaniu z 2019 r. Spory wpływ na to miała pandemia COVID-19. Przyspieszyła ona zmiany rynkowe. Skalę wpływu influencerów pokazuje najlepiej informacja sprzed kilku tygodni, że pojedynczy post Cristiano Ronaldo na Instagramie „wart” jest 1,6 mln dolarów – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor Instytutu Przywództwa.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także