11.08.2021/18:17

Piotr Gąsiorowski, Instytut Przywództwa: Sukces lodów Ekipy wyznaczył w Polsce nowy trend. To będzie trwała zmiana [WYWIAD]

Szacuje się, że wpływ kampanii firmowanych przez influencerów zwiększył się w 2020 r. aż o ponad 50 proc. w porównaniu z 2019 r. Spory wpływ na to miała pandemia COVID-19. Przyspieszyła ona zmiany rynkowe. Skalę wpływu influencerów pokazuje najlepiej informacja sprzed kilku tygodni, że pojedynczy post Cristiano Ronaldo na Instagramie „wart” jest 1,6 mln dolarów – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor Instytutu Przywództwa.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także