06.02.2017/10:09

Piwne Terytoria - zobacz zdjęcia nowego konceptu Grupy Eurocash

Grupa Eurocash wprowadziła koncept Piwnych Terytoriów do pierwszego sklepu w Polsce. O tym, że firma zamierza rozwijać projekt będący piwnym odpowiednikiem Faktorii Win, informowaliśmy w minionym tygodniu na portalu wiadomoscihandlowe.pl jako pierwsi.

Rozpoczęte właśnie testy Piwnych Terytoriów obejmą obszar województwa mazowieckiego. Jak zapewnia Eurocash, do końca roku koncept znaleźć będzie można odnaleźć w sklepach w całej Polsce.

– Jako pierwsi w Polsce oferujemy całościowe rozwiązanie wprowadzające tę kategorię do handlu niezależnego. Piwne Terytoria to starannie dobrany asortyment, ekspozycja połączona z nawigacją konsumencką oraz wsparcie marketingowo-edukacyjne. To narzędzie, które powinno umocnić pozycję niezależnych sklepów spożywczych wobec dyskontów i sklepów wielkopowierzchniowych, a także dać możliwość zwiększenia rentowności naszych klientów w niezwykle konkurencyjnej kategorii piwa – komentuje Magdalena Chwieduk z Eurocash, kierownik projektu.

Eurocash określa Piwne Terytoria mianem "sklepu w sklepie". Pierwsze Piwne Terytoria zostały otwarte w sklepie abc przy ul. Senatorskiej 2 w Warszawie (sklep ten został otwarty w sierpniu 2016 r. jako pierwszy sklep abc w nowym formacie „city” dedykowanym do centrów dużych miast). Po fazie testów i dopracowaniu konceptu, projekt będzie rozwijany w całym kraju.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Roman 06.02.2017

    Tylko slaskie mocne! Prawdziwy mocny smak a nie te perfumy dla pizdusioww rurkach...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.