07.06.2022 / 13:05
StoryEditor

Pizza Hut w Rosji z nowym właścicielem. Amrest w końcu sprzedał biznes

Na zdj. pizzeria Pizza Hut (fot. mat. prasowe, AmRest)
Właścicielowi masterfranczyzy sieci pizzerii Pizza Hut w Rosji, polskiemu holdingowi Amrest, udało się sprzedać biznes za około 300 mln rubli. Nowym właścicielem została firma Noi-M, założona przez top managerów grupy Rostik, która rozwija restauracje IL Patio, Planet Sushi, i T.G.I. Friday’s – donosi dziennik Kommersant.    

Według Kommersanta po finalizacji transakcji sieć pizzerii może zmienić nazwę – właścicielem marki jest amerykański Yum! Brands, który jeszcze przed wybuchem działań wojennych n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 11:04
StoryEditor
Od teraz możesz "postawić kawę" kurierowi InPost. Czy wirtualne podziękowania staną się codziennością?
Wirtualna kawa w InPost Mobile. Nowa forma podziękowania dla kuriera (fot. materiały prasowe)

InPost wprowadza pilotaż nowej funkcjonalności, która pozwala użytkownikom aplikacji mobilnej wyrazić wdzięczność kurierowi w symboliczny sposób. Funkcja została uruchomiona z okazji Dnia Kuriera i Przewoźnika i ma być testowana do końca roku. Czy wirtualna kawa stanie się nowym standardem podziękowań dla dostawców?

InPost rozpoczął testy rozwiązania, które umożliwia klientom przekazanie kurierowi symbolicznego podziękowania w postaci wirtualnej kawy. Inicjatywa została uruchomiona przy oka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 17:45
StoryEditor
PepsiCo może się podzielić. Koncern pod presją inwestora i wzrostu kosztów
Logo PepsiCo (fot. Shutterstock)

Inwestorzy i analitycy z uwagą przyglądają się najnowszej ofensywie funduszu Elliott Investment Management wobec PepsiCo. Choć część postulatów spotyka się z aprobatą, najodważniejszy pomysł – wydzielenie biznesu butelkowania – budzi poważne wątpliwości. Czy gigant napojów i przekąsek jest gotów na tak kosztowną transformację?

Na początku września Elliott ujawnił, że zbudował w PepsiCo pakiet akcji wart 4 mld dolarów, stając się jednym z największych udziałowców spółki – informuje portal esmmagazine.c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 01:12