PKN Orlen kupuje Polska Press. Daniel Obajtek: To przejęcie pozwoli nam rozwijać e-commerce, sieci sklepów, agencję mediową i analitykę big data
Prezejęcie przez PKN Orlen jednej z największych grup wydawniczych w Polsce, w połączeniu z wykorzystaniem kompetencji i potencjału agencji mediowej Sigma Bis oraz spółki Ruch, umożliwi koncernowi stworzenie elastycznej, spersonalizowanej i kompleksowej oferty, która znacząco poprawi satysfakcję klientów. Transakcja wpisuje się w strategiczne plany PKN Orlen w zakresie wzmacniania sprzedaży detalicznej, w tym pozapaliwowej. Poprzez przejęcie Polska Press od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group, kKoncern uzyska m.in. dostęp do 17,4 mln użytkowników internetu i możliwość pozyskania nowych klientów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
8 komentarzy
-
13.12.2020
Piszczą i płaczą lobbyści Niemców Portugalii i Francji.
Bardzo dobrze ;) oby tak dalej. -
09.12.2020
Pieniacze z jednej i z drugiej strony zapomnieli o tym, że to miecz obusieczny. Za kilka lat zmieni się władza i będzie jak znalazł maszynka propagandowa dla nowych. Teraz opozycja ma niby to samo ale musi lizać d... magnatom typu Michnik etc. a tak będą mieli bezpośrednie przełożenie na organ ;) A dmuchający w fanfary pisowcy niech sobie zdają sprawę, że tą "pałą" sami dostaną po głowie po przegranych wyborach. To będzie kadrowa miazga.
-
08.12.2020
Oczywiście kiedy właścicielem tych mediów był zagraniczny koncern to wszystko jest pico bello! W Niemczech, Francji itp. lokalne media należą w 90% do spółek będących własnością Skarbu Państwa.
-
08.12.2020
Putinizacja Polski i mediów postępuję. Pis bedzie miał więcej mediów udających wolne i niepokorne a w praktyce realizujące propagandę i kłamstwa pisu. Ale pewnie na skutek głupiej, tępej propagandy liczba użytkowników się zmniejszy tak jak stało się z Trójką czy Polsat News jak pis zaczął kontrolować Solorza.
-
08.12.2020
Bardzo specjalistyczna firma, teraz podobno maja zainwestować w produkcję skarpet i majtek, co jest zgodne z koncepcją rozwoju firmy
-
08.12.2020
Bardzo specjalistyczna firma, teraz podobno maja zainwestować w produkcję skarpet i majtek, co jest zgodne z koncepcją rozwoju firmy
-
08.12.2020
To przejęcie pozwoli zbudować skuteczną machinę propagandową i o to chodzi, nie czarujmy się. Skupienie w jednych rękach wydawania prasy, jej dystrybucji i sprzedaży pozwoli skutecznie promować "swoje" i wycinać "obce". A korzyść z tego odniosą tylko państwowe firmy i media. Jakoś ciężko uwierzyć, że "orlenowska" prasa będzie teraz przychylnie pisać o konkurencyjnych sklepach, sieciach itp...
-
07.12.2020
Koniec wolnych mediów.. niestety szykują nam tu Węgry by nas ogłupić i słuchac rządu.
Za chwilę obecni dziennikarze którzy krytykują władze będą zwalniani. Kończę kupować regionalny dziennik.
14