30.10.2017/11:48

PKN Orlen wprowadza markę własną O! i zapowiada dalszy rozwój private label

PKN Orlen zamierza rozwijać portfolio marek własnych. W sklepach na stacjach państwowego koncernu już za moment pojawi się woda źródlana O! To dopiero pierwszy z wielu produktów pod tą nazwą, jakie firma planuje wprowadzić na swoje stacje. Kolejne będą m.in. soki, napoje i słodycze.

- Koncepcja marki własnej O! powstała w związku z rozwojem nowego formatu sklepu O!Shop oraz w celu zaspokojenia zmieniających się potrzeb klienta - tłumaczy Orlen w komunikacie. Jak dodaje, woda źródlana O!, w wariancie gazowanym i niegazowanym, trafi na stacje paliw 1 listopada.

Orlen zdradza, że prowadzone są już postępowania przetargowe na następne produkty pod tą marką, co ma być szansą "dla polskich wytwórców" różnych kategorii spożywczych.

- Wkrótce na naszych stacjach pojawiać się będą kolejne produkty własne pod marką O! Będą to m.in. soki, napoje oraz słodycze - podkreśla Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży. - Celem naszej strategii jest nie tylko kontynuacja rozwoju sprzedaży pozapaliwowej, ale również repolonizacja dostawców, oferujących bardzo często wysokiej jakości produkty - dodaje.

Woda mineralna O! jest pierwszą od 10 lat konsumencką marką własną PKN Orlen wprowadzoną na rynek po energetyku Verva. Jest elementem strategii rozwój obszaru sprzedaży detalicznej, nawiązującym do nowej oferty sklepów pod marką O!Shop i logo Stop Cafe.

Woda O! miała swoją premierę podczas oficjalnej prezentacji nowej kolekcji strojów marki 4F w których zawodnicy z Polski, Chorwacji, Serbii, Łotwy i Grecji będą uczestniczyć podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang w 2018 r.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.