03.03.2021/11:44

Poczta Polska poszerza współpracę z Amazon.pl. Tomasz Zdzikot, prezes Poczty Polskiej: To dla nas szansa na wzrost

- Poczta Polska już od kilku lat dostarcza przesyłki Polakom zamawiającym towary na platformie Amazon. Z uruchomieniem polskiej odsłony platformy wiąże się rozszerzenie naszej współpracy i szansa na znaczące zwiększenie wolumenu obsługiwanych przez pocztę paczek. Współpraca z firmami z branży e-commerce to strategiczne działanie spółki. Będziemy intensyfikować prace w tym obszarze, aby do roku 2024 podwoić przychody z usług kurierskich – mówi Tomasz Zdzikot, prezes Poczty Polskiej. Operator nie zdradza jednak, na jakim etapie są rozmowy dotyczące obsługi ekspresowych przesyłek amerykańskiego giganta w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • tschayos 04.03.2021

    Zamawiam na niemieckim Amazonie regularnie i mogę potwierdzić że przesyłki są teraz wysyłane jako Ekspres 24. Natomiast to nic nie zmienia jeśli chodzi o poziom obsługi. Przykład: w pewnej podwarszawskiej miejscowości paczka dociera do urzędu w poniedziałek o 8 rano, doręczona dopiero w środę po 17. Z ciekawości pytam o powód – cóż mamy tylko 2 kurierów więc niema komu rozwozić paczek. Z kolei z innej strony, zamówiłem na polskim Amazonie, paczka wieczorem już wysłana, do odbioru następnego dnia w paczkomacie. Można...?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także