22.11.2018/22:47

Poczta Polska rozmawia z sieciami handlowymi na temat współpracy

Poczta Polska pracuje nad dalszym rozwojem sieci punktów typu click&collect w całym kraju. Jak zapewniają przedstawiciele największego polskiego operatora pocztowego, firma chce otwierać kolejne tego typu punkty we kooperacji z kolejnymi operatorami.

– Szukamy obecnie sieci handlowych chętnych do współpracy - mówi Artur Więckowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej. Dodaje, że Poczta jest otwarta na tego typu rozmowy.

Artur Więckowski wskazał, że Poczta Polska ma obecnie największą sieć typu click&collect w kraju. Jej klienci mają obecnie do dyspozycji 10,8 tys. punktów odbioru. – Do końca roku chcemy mieć ich już 11 tys. – podkreśla przedstawiciel Poczty Polskiej.

Punkty odbioru typu click&collect można znaleźć w placówkach i i automatach pocztowych, sklepach sieci Żabka i Freshmarket, stacjach paliw PKN Orlen oraz kioskach i salonikach prasowych sieci Ruch.

Przypomnijmy, że punkty odbioru, to usługa umożliwiająca odebranie przesyłki w wybranym przez siebie miejscu i o dogodnej porze. Można to zrobić przy okazji codziennych zajęć, w drodze do pracy, przy okazji tankowania samochodu, robienia drobnych zakupów w osiedlowym sklepie albo odbierając dziecko ze szkoły. To sam klient decyduje, gdzie ma się zgłosić pod swoją przesyłkę.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.