22.11.2016/07:38

Poczta Polska rozpycha się na rynku e-commerce

Jednym z elementów realizowanej przez Pocztę Polską strategię ekspansji na polskim rynku e-commerce jest zawarta na dwa lata umowa z Allegro.pl, w ramach której państwowy operator pocztowy dostarczy ok. 3 mln przesyłek. Zarząd pocztowej grupy oczekuje, że przyniesie to jej kilkanaście milionów złotych zysku rocznie oraz pozwoli na osiągnięcie pozycji rynkowego lidera w segmencie sprzedaży internetowej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • wymagający klient 22.11.2016

    Poczta na moim osiedlu jest czynna w godzinach 10-17, soboty i niedziele zamknięte. Paczki też tam nie można odebrać, tylko trzeba lecieć do centrum miasta na główną pocztę żeby odstać swoje w kolejce. Jak tylko mogę, unikam korzystania z poczty - po pierwsze z uwagi na powolną obsługę w okienkach, po drugie - z uwagi na godziny pracy niedopasowane do ludzi pracujących.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.