05.11.2019 / 10:13
StoryEditor

Poczta Polska rozwija usługę Odbiór w Punkcie. Paczkę można odebrać w 12 tys. miejsc

(wiadomoscihandlowe.pl /PJ)
Do sieci Odbiór w Punkcie, tworzonej przez placówki Poczty Polskiej, sklepy Żabka, stacje PKN Orlen oraz kioski i saloniki prasowe Ruch, dołączyły automaty paczkowe w placówkach pocztowych i Biedronkach. Poczta dysponuje obecnie największą siecią click & collect, która umożliwia dogodny odbiór paczek w  12 tys. lokalizacji, a popularność tej formy odbioru stale rośnie.

Po 9 miesiącach br. dynamika wolumenu przesyłek nadal utrzymuje się na poziomie ponad 220 proc.  w stosunku do roku ubiegłego. Rozwój sieci Odbiór w Punkcie wpisuje się w strate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 18:10
StoryEditor
Bulgari otwiera pierwszy butik w Polsce! Gdzie zostanie otwarty?
Sklep marki Bulgari w Paryżu (Shutterstock)
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy sklep luksusowej firmy Bulgari w Polsce. Producent biżuterii, zegarków, galanterii skórzanej i perfum szykuje swój salon w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w stolicy.

Pierwszy butik marki Bulgari w Polsce zostanie otwarty przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie – dowiedział się portal fashionbiznes.pl. Sklep będzie mieścił się w lokalu, do które...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 16:15
StoryEditor
Rynek nieruchomości handlowych cieszy się z dobrego otwarcia 2024 roku. W I kw. znacząco wzrosła podaż nowoczesnych powierzchni handlowych
Vendo Park w Łodzi (Fot. KK)
Według międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield rynek nieruchomości handlowych odnotował dobre otwarcie 2024 roku. Eksperci prognozują porównywalną z ubiegłym rokiem lub lepszą podaż w kolejnych miesiącach i wskazują na zainteresowanie polskim rynkiem nowych marek, przyciąganych coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnącą odwiedzalnością centrów handlowych, a także wyższymi obrotami, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.

Jak czytamy w opracowaniu Cushman & Wakefield, pierwszy kwartał 2024 roku przyniósł dobre otwarcie roku ze względu na oddanie do użytku 82 000 mkw. GLA nowoczesnej powierzchni h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 14:44