04.06.2018/16:59

Poczta Polska zmienia ofertę dla sklepów internetowych

Poczta Polska przygotowała nową ofertę dla wszystkich przedsiębiorców prowadzących sprzedaż na Allegro. Dzięki zawartej umowie ramowej, sprzedający na Allegro mogą oferować swoim klientom sieć blisko 8 tys. punktów odbioru złożoną z placówek Poczty Polskiej, saloników i kiosków RUCHu, stacji PKN Orlen oraz sklepów Żabka i Freshmarket.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Lolek 05.06.2018

    Unikam jak mogę usług poczty. Moja poczta wygląda jak sklep z dewocjonaliami z elementami delegatury IPN. Gorzej z dostawą paczek. O tym, żeby je przynosił listonosz to nawet nie marzę ale w ciągu ostatniego roku dwa razy nie zostawiono nawet awiza w mojej skrzynce i sądząc po reakcji "pań" z mojej placówki to jest to zjawisko stałe i normalne z punktu widzenia pracowników. Za to możemy na poczcie kupić dużo pisowsko-patriotyczno-religijnych wydawnictw więc nie narzekajmy. Na poczcie mamy triumf ducha nad ciałem. Paczki to tylko dodatek do propagandowo-edukacyjnej funkcji poczty.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.