04.06.2018 / 16:59
StoryEditor

Poczta Polska zmienia ofertę dla sklepów internetowych

(fot. materiały prasowe, Poczta Polska)
Poczta Polska przygotowała nową ofertę dla wszystkich przedsiębiorców prowadzących sprzedaż na Allegro. Dzięki zawartej umowie ramowej, sprzedający na Allegro mogą oferować swoim klientom sieć blisko 8 tys. punktów odbioru złożoną z placówek Poczty Polskiej, saloników i kiosków RUCHu, stacji PKN Orlen oraz sklepów Żabka i Freshmarket.

Poczta Polska systematycznie rozwija sieć punktów odbioru przesyłek. Z danych wynika, że usługa Odbiór w PUNKCIE cieszy się coraz większą popularnością. Dzięki niej klienci mają...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 09:28
StoryEditor
Prawie połowa Polaków dobrze ocenia swoją sytuację finansową. Które grupy społeczne są najbardziej, a które najmniej zadowolone?
Prawie połowa Polaków dobrze ocenia swoją sytuację finansową (fot. UCE Group)

Obecnie 49,1 proc. Polaków dobrze ocenia swoją sytuację finansową, a 27,3 proc. źle ją widzi. 20,5 proc. rodaków nie postrzega jej ani pozytywnie, ani negatywnie. Natomiast tylko 3,1 proc. nie umie się w tej kwestii określić. Zadowolone są najczęściej osoby w wieku 18-24 lat, z miesięcznymi dochodami netto powyżej 9 tys. zł. Głównie dotyczy to Polaków będących na urlopie macierzyńskim, ojcowskim lub wychowawczym. Z kolei nieusatysfakcjonowani są przede wszystkim seniorzy, uzyskujący co miesiąc 1000-2999 zł na rękę. Ponadto źle oceniają swoją sytuację finansową bezrobotni i renciści.

Jak wynika z raportu platformy analityczno-badawczej UCE Research i kancelarii prawa gospodarczego GKPG, obecnie 49,1 proc. Polaków jest zadowolonych ze swojej sytuacji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 09:27
StoryEditor
Hochland z imponującym wzrostem przychodów. Marki własne napędzają biznes
Grupa Hochland z imponującym wzrostem przychodów. Rośnie znaczenie marek własnych (fot. Hochland)

O ponad 100 mln euro wzrosły przychody Grupy Hochland w ciągu roku. Zarząd wskazuje, że czynnikami wzrostu obecnie są marki własne. A w co inwestuje producentów serów?

W artykule przeczytasz:

  • Wzrost przychodów Grupy Hochland o ponad 100 mln euro
  • Marki własne napędzają sprzedaż Grupy Hochland
  • W co inwestuje Hochland?

Wzrost przychodów Grupy Hochland o ponad 100 mln euro

Grupa Hochland opublikowała raport z podsumowaniem wyników za 2024 roku. To co zwraca uwagę to wzrost sprzedaży produktów grupy i to zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartości. W 2024 roku Grupa Hochland sprzedała aż 440 tys. ton swoich produktów. Jest to znaczny wzrost, bo aż o 6,4 proc., bowiem w 2023 roku było to niespełna 414 tys. ton, a w 2022 r. 412, tys. ton.

Grupa Hochland może pochwalić się również znacznym wzrostem wartości sprzedanych produktów. W 2024 r. przychody osiągnęły 2,36 miliarda euro. To oznacza niemal 5-procentowy wzrost, gdyż w 2023 roku przychody producenta wynosiły 2,25 mld euro, a rok wcześniej było to 2,2 mld euro.

Marki własne napędzają sprzedaż Grupy Hochland

Hochland w swoim komunikacie podkreśla, że grup osiągnęła stabilny wynik biznesowy w trudnych warunkach.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 05:30