15.02.2016 / 14:48
StoryEditor

Podatek katastralny od handlu wielkopowierzchniowego zamiast obrotowego?!

ZPP proponuje podatek katastralny zamiast obrotowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wprowadzić podatek katastralny od handlu wielkopowierzchniowego zamiast podatku obrotowego - tak wygląda propozycja zaprezentowana przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Czy jest ona w stanie przebić się do dyskusji nad ostatecznym kształtem "podatku handlowego"?

ZPP proponuje, aby podatek katastralny od handlu wielkopowierzchniowego obejmował obiekty, na których prowadzona jest działalność handlowa o powierzchni większej niż 1,5 tys. mk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 17:07
StoryEditor
Żabka robi mocny skręt w kierunku gastronomii. Poszerza ofertę i wkrótce ruszy z intensywną kampanią marketingową
Żabka chce być największą siecią streetfoood‘ową w Polsce (fot. materiały prasowe)
Żabka ma ambicje być największą siecią streetfood‘ową w Polsce. Drogę do tego celu mają jej zapewnić specjalne piece instalowane w sklepach w bardzo szybkim tempie. A to jeszcze nie wszystko.

Wspomniane piece jeszcze w tym miesiącu mają działać w pięciu tysiącach, czyli w blisko połowie sklepów Żabka w Polsce. Władze sieci zapowiadają, że do końca br. w urządze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 11:10
StoryEditor
Zobacz jak wygląda nowy magazyn Frisco w Marysinie k. Warszawy
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysiniefot. Łukasz Rawa, Wiadomoscihandlowe.pl
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysiniefot. Łukasz Rawa, Wiadomoscihandlowe.pl
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysiniefot. Łukasz Rawa, Wiadomoscihandlowe.pl
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysiniefot. Łukasz Rawa, Wiadomoscihandlowe.pl
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Nowy magazyn Frisco w Marysinie
Oto najnowszy, drugi w aglomeracji warszawskiej, magazyn Frisco. Obiekt znajduje się na terenie Parku Logistycznego P3 Warsaw I w Marysinie, w gminie Lesznowola. Ma powierzchnię 13 546,54 mkw., a dodatkowe 990 mkw. to biura wraz z pomieszczeniami socjalnymi dla pracowników. Magazyn został zaprojektowany tak, aby kompleksowo obsługiwać ok. 4 tys. zamówień dziennie.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 10:49