20.05.2021 / 15:30
StoryEditor

Podpis dla biznesu – bezpieczeństwo, rozwiązania, trendy. Weź udział w webinarium!

Tablet (fot. Pixabay)
Skuteczny obieg dokumentów w czasach pandemii był dla części firm sporym wyzwaniem. Największy problem mieli ci, którzy na czas nie wdrożyli odpowiednich rozwiązań. Na rynku jest jednak dostępna technologia, która w szybki i bezpieczny sposób może usprawnić zarówno podpisywanie, jak i przesyłanie umów i akt. Opowiemy o niej już 24 maja, podczas specjalnego webinarium pt. Podpis dla biznesu – bezpieczeństwo, rozwiązania, trendy.

Już w poniedziałek 24 maja w ramach cyklu webinariów WH Focus zastanowimy się w jaki sposób do poprawy procesu obiegu dokumentów w firmie, a także wymiany ich z partnerami biznesowymi może posłużyć technologia podpisu elektronicznego.

W ramach dyskusji porozmawiamy o samym podpisie elektronicznym, jego rodzajach i wpływie na wsparcie sprzedaży w poszczególnych branżach. Bardziej dokładnie przyjrzymy się technologii tzw. podpisu biometrycznego – rozwiązaniu, które w komfortowy sposób pozwala sygnować dokumenty za pomocą tabletu lub laptopa.

Zarejestruj się i weź udział w webinarium!

Duży nacisk położymy na kwestię bezpieczeństwa. Czy taki podpis jest równoznaczny z klasycznym podpisem na papierze? Czy możliwe jest podrobienie takiej sygnatury? Jakie zabezpieczenia stosowane są w kontekście technologii podpisu biometrycznego? Na wszystkie pytania odpowiemy w czasie dyskusji.

Zastanowimy się również nad przyszłością podpisu elektronicznego. W jaki sposób to narzędzie będzie ewoluowało? Czy w przyszłości będą mogły z niego korzystać również niewielkie firmy? Jakie zasoby technologiczne należy posiadać, aby wdrożyć tego typu rozwiązanie w przedsiębiorstwie? Te i inne zagadnienia z pewnością doczekają się solidnej analizy podczas webinarium.

Znamy już ekspertów, którzy wezmą udział w dyskusji. Będą nimi Tomasz Iwański, IT project manager w Infinite IT Solutions; Andrzej Zawada, menedżer ds. innowacji w PZU Zdrowie; Grzegorz Goik, prezes zarządu Leon Sp. z.o.o. oraz Sylwia Mikucka z Orange Polska, a także adw. Rafał Roszkowski, partner w kancelarii GKR Legal.

Mecenasem webinarium jest firma Infinite IT Solutions, dostawca technologii podpisu biometrycznego. Webinarium poprowadzi Michał Kokoszkiewicz, dziennikarz magazynu „Wiadomości Handlowe” i portalu www.wiadomoscihandlowe.pl, gospodarz programu „Wiadomości Handlowe” na antenie telewizji BIZNES24. Początek o godzinie 11.

06.05.2025 / 10:33
StoryEditor
Wielka fuzja na rynku słodyczy! Colian w jednej grupie z niemieckim producentem

Grupa Colian poinformowała o "połączeniu sił" z Gubor Schokoladen, firmą do której należy pięć zakładów produkcyjnych w Niemczech oraz jedna fabryka w Polsce. Co to oznacza?

Grupa Colian nie ujawnia warunków transakcji. Przekazała natomiast, że wspólnie z Gubor Schokoladen "otwiera nowy rozdział w historii europejskiego rynku słodyczy". Polski p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 17:58
StoryEditor
Czy Polacy chcą zakazu reklam piwa bezalkoholowego? Wyniki badania nie pozostawiają złudzeń
Czy Polacy chcą zakazu reklam piwa bezalkoholowego? Wyniki badania nie pozostawiają złudzeń (fot. Shutterstock)

Połowa Polaków chciałaby zakazu reklamy dla obu wariantów. Wnioski z najnowszego badania IBRiS rzucają nowe światło na społeczne postrzeganie napojów "0 proc.". Dlaczego konsumenci są coraz bardziej nieufni wobec tych produktów?

Z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS wynika, że polskim konsumentom często zdarza się pomylić piwo bezalkoholowe z jego alkoholowym odpowiednikiem. Co trzec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 20:20