03.04.2017/11:20

Pokolenie Henryków – kim jest nowa generacja konsumentów?

Wygodne życie, niezależność, fascynacja technologiami, szukanie adrenaliny. Zarazem mieszkanie na kredyt i obawa o utratę statusu. Oto Henryk lub Henryka (z ang. Henry: High Earner Not Rich Yet), przedstawiciele grupy społecznej, rosnącej w siłę światopoglądowo i konsumencko. Na Zachodzie ta grupa społeczna jest znana od lat, w Polsce została zbadana po raz pierwszy. Czym charakteryzuje się grupa, która za chwilę może stać się tak wyczekiwaną w Polsce wyższą klasą średnią?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • pom. 10.04.2017

    Już w latach 60-tych ubiegłego stulecia taką grupę społeczna poznałam na Śląsku, w Gliwicach.Wysoka stopa życiowa i dużo wyższych uczelni dawały tym ludziom nauki szansę na zagraniczne wyjazdy do Węgier, Anglii czy Leningradu ( na Uniwersytet im. Łomonosowa). Natomiast my, tutaj na Pomorzu dopiero teraz możemy się "przymierzać" do takiego stylu życia. Tam był przemysł ciężki i duże zarobki a u nas bieda i zacofanie. Zapóżnienia rozwojowe praktycznie są nie do odrobienia.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.