14.05.2018/12:11

Polacy akceptują pobieranie opłaty za reklamówki! Może dlatego, że dla 81 proc. z nas cena foliówki nie ma znaczenia

Aż 6 na 10 polskich konsumentów uważa, że pobieranie opłaty za reklamówki jest uzasadnione. Rzadziej zgadzają się z tym mężczyźni oraz osoby do 25 roku życia – wynika z badania przeprowadzonego prze agencję badawczą Nielsen oraz firmę Payback. Firmy postanowiły sprawdzić w jaki sposób Polacy postrzegają pobieranie opłat za reklamówki. Okazało się, że ponad połowa konsumentów twierdzi, iż płatność za tzw. foliówki jest uzasadniona. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Zrywka bez lobbingu 16.05.2018

    Artykuł sponsorwany ? Tak przez KUTWY , które sprzedają zwykłe jednorazówki za 30 groszy , tłumacząc że to pdatek , jednak nie odprowadzją żadnego podatku od cienkich jedorazówek , a i jeszcze ostrzegam już się posypały KARY po 5 tyś złotych za pakowanie wszystkiego w :"REKLMÓWKI NA ROLCE " to takie same reklamówki jak "zrywki" ta sama grubość i przeznaczenie , z tym że te poprzednie sa droższe i lobbowane ... tu też .... TO nie forma reklmaówki tylko grubośc folii i przeznaczenie decyduje czy jest konieczna opłata recyklingowa czy są zwolnione ...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.