22.08.2018/11:56

Polacy chcą otrzymywać powiadomienia oparte na usługach geolokalizacji

Łącznie 49 proc. badanych internautów chciałoby otrzymywać treści reklamowe na urządzenia mobilne, znajdujące się na określonym terenie. Mogliby je dostawać np. 500 metrów od sklepów, w których robią zakupy. Zarówno połowa kobiet, jak i mężczyzn była na tak.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • olala 23.08.2018

    49% wyraziło chęć, a w tytule piszecie, że "Polacy chcą...". No połowa badanych chce, czyli nie wszyscy. Poza tym jak weźmiemy pod uwagę, jakim kanałem robione było badanie, to tak naprawdę okaże się, że grupa nie jest reprezentatywna dla społeczeństwa. Bez podania metody doboru próby i kanału realizacji badania, takie analizy można między bajki włożyć.

  • Millennials 22.08.2018

    Najpierw atakuje sie nas klientow muzyka przerywana komunikatami w sklepach a teraz by jeszcze najlepiej bylo, by w tym kociokwiku jeszcze piszczał telefon, ktory by co chwila dostawal nowe powiadomienia o promocjach? Te 51 proc ktore nie chce powiadomien, chce zrobic w spokoju zakupy!!! Zaczynam unikac robienia zakupow w zwyklych sklepach, bo poziom halasu (pikajace kasy, gwar, wrzaski krzyki klientow i dzieci, szurajace wozki zakupowe, muzyka przerywana reklamami typu cukier w promocji) staje sie nie do zniesienia!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.