22.08.2018/11:56

Polacy chcą otrzymywać powiadomienia oparte na usługach geolokalizacji

Łącznie 49 proc. badanych internautów chciałoby otrzymywać treści reklamowe na urządzenia mobilne, znajdujące się na określonym terenie. Mogliby je dostawać np. 500 metrów od sklepów, w których robią zakupy. Zarówno połowa kobiet, jak i mężczyzn była na tak.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • olala 23.08.2018

    49% wyraziło chęć, a w tytule piszecie, że "Polacy chcą...". No połowa badanych chce, czyli nie wszyscy. Poza tym jak weźmiemy pod uwagę, jakim kanałem robione było badanie, to tak naprawdę okaże się, że grupa nie jest reprezentatywna dla społeczeństwa. Bez podania metody doboru próby i kanału realizacji badania, takie analizy można między bajki włożyć.

  • Millennials 22.08.2018

    Najpierw atakuje sie nas klientow muzyka przerywana komunikatami w sklepach a teraz by jeszcze najlepiej bylo, by w tym kociokwiku jeszcze piszczał telefon, ktory by co chwila dostawal nowe powiadomienia o promocjach? Te 51 proc ktore nie chce powiadomien, chce zrobic w spokoju zakupy!!! Zaczynam unikac robienia zakupow w zwyklych sklepach, bo poziom halasu (pikajace kasy, gwar, wrzaski krzyki klientow i dzieci, szurajace wozki zakupowe, muzyka przerywana reklamami typu cukier w promocji) staje sie nie do zniesienia!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.