02.11.2021 / 09:12
StoryEditor

Kiepskie nastroje w październiku nie spowodowały gorszego klimatu do zakupów [BAROMETR GfK]

Obecny wzrost płac nie jest dla firm aż tak dotkliwy jak przed pandemią (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Konsumenci gorzej oceniają bieżącą i przyszłą sytuację finansową gospodarstwa domowego, źle oceniają również przyszłą sytuację gospodarczą kraju. W takim nastroju ich skłonność do zakupów wzrosła w październiku aż o 9 p.p.    

Październik przyniósł spadek nastrojów konsumenckich Polaków. Po kilkumiesięcznej stabilizacji nastrojów konsumenckich Polaków, w ubiegłym miesiącu nastąpiło ich pogorszenie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. kwiecień 2024 01:23