06.11.2017 / 13:15
StoryEditor

Polacy podchodzą rozsądnie do świątecznych wydatków. Nie wydadzą też środków z 500+

W tym roku przeciętna polska rodzina wyda na święta średnio 720 zł. Tyle samo deklarowali ankietowani w ubiegłorocznym badaniu instytucji pożyczkowej Provident Polska. Tylko 3 proc. badanych wesprze świąteczny budżet środkami z programu Rodzina 500+.

Co dziewiąta rodzina zamierza wydać ponad 1000 zł, ale niemal co czwarty badany deklaruje, że zmieści się w kwocie do 400 zł. Wydatki świąteczne większość z nas planuje rozsądni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 14:58
StoryEditor
Już 50 sklepów SPAR Express na stacjach Avia w Polsce. Kolejne placówki przystacyjne nadal powstają
Sklep sieci SPAR na stacji Avia (fot. SPAR Group)
SPAR Group szuka chętnych na przejęcie biznesu w Polsce, a w międzyczasie nie rezygnuje z otwierania kolejnych sklepów. Właśnie ruszyła 50. placówka w formacie SPAR Express na stacji paliw Avia rozwijanej przez Unimot.

We wrześniu ub.r. wywodząca się z RPA SPAR Group, czyli podmiot dysponujący licencją na rozwój szyldu SPAR w Polsce, ogłosiła decyzję o zamierze wycofania się z naszego rynku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2024 / 21:05
StoryEditor
Klientki z Biedronki i Lidla spotykają się w... Delikatesach Centrum. Sieć supermarketów śmieje się z wojny między dyskontami i pozwala na skanowanie aplikacji konkurentów
"Niskie ceny nie mają właściciela" - takie hasło na swoich billboardach i w materiałach reklamowych umieściły supermarkety Delikatesy Centrum. Nie to jest jednak najważniejsze, lecz fakt, że operator zaproponował bardzo ciekawe rozwiązanie: pozwala klientom skanować w Delikatesach aplikacje Lidla i Biedronki i w ten sposób - jak twierdzi firma - oszczędzać tyle samo lub jeszcze więcej.

W filmie reklamowym Delikatesów Centrum widzimy dwie klientki z torbami z logo Lidla i Biedronki, które robią zakupy w supermarkecie sieci. Jedna wybiera jabłka na dziale z war...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 13:55