02.12.2020/16:20

Polacy polubili ekologiczną żywność. Jednak często barierą zakupu jest cena [RELACJA Z DEBATY]

Trend proekologiczny coraz mocniej wpływa na rynek żywności, nie omija również kategorii kosmetyków i chemii gospodarczej. Sprzyja mu rosnąca świadomość konsumentów oraz ich zainteresowanie zdrowiem. Nie są to nowe tendencje, ale pandemia znacząco je pogłębiła. Jednak hamulcem sprzedaży produktów ekologicznych są ich wyższe ceny – wynika z debaty debaty „Eko, natura, bio boom – strategie asortymentowe skoncentrowane na konsumencie” na Retail&FMCG Congress 2020.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.