02.12.2020/16:20

Polacy polubili ekologiczną żywność. Jednak często barierą zakupu jest cena [RELACJA Z DEBATY]

Trend proekologiczny coraz mocniej wpływa na rynek żywności, nie omija również kategorii kosmetyków i chemii gospodarczej. Sprzyja mu rosnąca świadomość konsumentów oraz ich zainteresowanie zdrowiem. Nie są to nowe tendencje, ale pandemia znacząco je pogłębiła. Jednak hamulcem sprzedaży produktów ekologicznych są ich wyższe ceny – wynika z debaty debaty „Eko, natura, bio boom – strategie asortymentowe skoncentrowane na konsumencie” na Retail&FMCG Congress 2020.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.