Polacy polubili ekologiczną żywność. Jednak często barierą zakupu jest cena [RELACJA Z DEBATY]
Trend proekologiczny coraz mocniej wpływa na rynek żywności, nie omija również kategorii kosmetyków i chemii gospodarczej. Sprzyja mu rosnąca świadomość konsumentów oraz ich zainteresowanie zdrowiem. Nie są to nowe tendencje, ale pandemia znacząco je pogłębiła. Jednak hamulcem sprzedaży produktów ekologicznych są ich wyższe ceny – wynika z debaty debaty „Eko, natura, bio boom – strategie asortymentowe skoncentrowane na konsumencie” na Retail&FMCG Congress 2020.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
11