25.04.2017/09:51

Polacy polują na okazje zakupowe w centrach wyprzedażowych

Osiem na 10 osób odwiedzających polskie outlety robi w nich zakupy, jednorazowo wydając średnio ponad 240 PLN. Centra wyprzedażowe w Polsce różnią się od tych w Europie Zachodniej, ale cieszą się dużą popularnością wśród klientów i mają przed sobą korzystne perspektywy, ponieważ ich oferta jest „szyta na miarę” krajowego rynku handlowego. Wsparciem dla dalszego rozwoju będzie wprowadzanie funkcji komplementarnych i usług towarzyszących, które podniosą komfort zakupów i zwiększą atrakcyjność outletów – wynika z raportu Colliers International “Polowanie na okazje. Potencjał centrów wyprzedażowych w Polsce”, który powstał przy współpracy z firmą IQS.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Aga 27.04.2017

    Bywam regularnie w Outlet Center w Lublinie przy ul. Mełgiewskiej 16D i faktycznie można upolować fajne ciuchy w dobrych cenach, ogólnie zdecydowanie oszczędzam przy zakupach w OC :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.