24.02.2017/15:05

Polomarket chce lepiej poznać swoich klientów i poprawić customer experience

Sieć Polomarket poza dotychczasowymi standardowymi metodami analizy i zarządzania doświadczeniami swoich klientów wdrożył dodatkowy system, za pośrednictwem którego od 3 lutego jego klienci mogą wyrażać opinie na temat dokonywanych w sklepach sieci zakupów. Pomoże w tym serwis opinello.com. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Klientka 28.01.2021

    W gazetce reklamowej, ważnej od dziś tj.28.01.2021 jest włóczka akrylowa długość motka 440 m w cenie 9,00 zł za motek, a w sklepie kosztuje ona 13,00 zł. Moje pytanie brzmi - dlaczego co innego jest w reklamie, a co innego w sklepie ???
    Nadmienię, że taka pomyłka miała już miejsce przy poprzedniej dostawie tego towaru, bodajże w zeszłym roku i wtedy otrzymałam zwrot nadpłaconej kwoty.

  • ADAM65 29.08.2019

    Witam Polo Market gazetka hity tygodnia od 28.08-03.09 interesuje mnie kawa rozpuszczalna Jacobs w dniu 29.08 jestem w POLO MARKET w m CZARNE jest ta kawa ale w cenie23,99 pytam się pracownicy czy jest promocja na tę kawę odpowiedz nie proszę pana promocja już była.Pytanie moje jest promocja czy nie kto ma rację gazetka czy pracownica Pozdrawiam Adam

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.