Polomarket chce lepiej poznać swoich klientów i poprawić customer experience
Sieć Polomarket poza dotychczasowymi standardowymi metodami analizy i zarządzania doświadczeniami swoich klientów wdrożył dodatkowy system, za pośrednictwem którego od 3 lutego jego klienci mogą wyrażać opinie na temat dokonywanych w sklepach sieci zakupów. Pomoże w tym serwis opinello.com.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
28.01.2021
W gazetce reklamowej, ważnej od dziś tj.28.01.2021 jest włóczka akrylowa długość motka 440 m w cenie 9,00 zł za motek, a w sklepie kosztuje ona 13,00 zł. Moje pytanie brzmi - dlaczego co innego jest w reklamie, a co innego w sklepie ???
Nadmienię, że taka pomyłka miała już miejsce przy poprzedniej dostawie tego towaru, bodajże w zeszłym roku i wtedy otrzymałam zwrot nadpłaconej kwoty. -
29.08.2019
Witam Polo Market gazetka hity tygodnia od 28.08-03.09 interesuje mnie kawa rozpuszczalna Jacobs w dniu 29.08 jestem w POLO MARKET w m CZARNE jest ta kawa ale w cenie23,99 pytam się pracownicy czy jest promocja na tę kawę odpowiedz nie proszę pana promocja już była.Pytanie moje jest promocja czy nie kto ma rację gazetka czy pracownica Pozdrawiam Adam
3