24.02.2017/15:05

Polomarket chce lepiej poznać swoich klientów i poprawić customer experience

Sieć Polomarket poza dotychczasowymi standardowymi metodami analizy i zarządzania doświadczeniami swoich klientów wdrożył dodatkowy system, za pośrednictwem którego od 3 lutego jego klienci mogą wyrażać opinie na temat dokonywanych w sklepach sieci zakupów. Pomoże w tym serwis opinello.com. 

- Jesteśmy siecią handlową, która od zawsze wnikliwie słucha swoich klientów. Wdrożenie systemu Opinello to tylko potwierdzenie, że Customer Experience traktujemy bardzo poważnie. Mamy świadomość, że przy obecnym, bardzo konkurencyjnym rynku, sieci handlowe muszą budować swoje strategie, uwzględniając jednocześnie ciągle rosnące oczekiwania swoich klientów - informuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarket.

Dzięki Opinello Polomarket pozna nie tylko opinie klientów na temat asortymentu, skuteczności dotarcia ze swoimi materiałami reklamowymi czy jakości obsługi. Przede wszystkim będzie mógł w sposób ciągły monitorować poziom satysfakcji z dokonywanych w sklepach sieci zakupów. Tym samym Polomarket będzie kolejną, po m.in. Castoramie, Netto, Media Markt i Saturn, firmą wdrażającą filozofię Customer Centric Company.

Jak klienci mogą podzielić się swoimi opiniami? Wystarczy, że zrobią zakupy w jednym ze sklepów sieci, zachowają paragon, a następnie w ciągu 7 dni wejdą na stronę opinello.com, wpiszą kod z odwrotu oraz frontu paragonu, a na koniec - wyrażą swoją opinię. Codziennie można zdobyć 100 zł, raz w miesiącu – 2000 zł, a nagroda główna to aż 10 000 zł!

System Opinello przeznaczony jest do zbierania i analizy opinii konsumentów o jakości obsługi, usług i produktów oferowanych przez firmy z całej Polski. Nie wymaga podawania wrażliwych danych i dzięki dużej elastyczności jest całkowicie dostosowany do potrzeb Polomarket.

Polomarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów, która liczy blisko 290 nowoczesnych placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. 

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Klientka 28.01.2021

    W gazetce reklamowej, ważnej od dziś tj.28.01.2021 jest włóczka akrylowa długość motka 440 m w cenie 9,00 zł za motek, a w sklepie kosztuje ona 13,00 zł. Moje pytanie brzmi - dlaczego co innego jest w reklamie, a co innego w sklepie ???
    Nadmienię, że taka pomyłka miała już miejsce przy poprzedniej dostawie tego towaru, bodajże w zeszłym roku i wtedy otrzymałam zwrot nadpłaconej kwoty.

  • ADAM65 29.08.2019

    Witam Polo Market gazetka hity tygodnia od 28.08-03.09 interesuje mnie kawa rozpuszczalna Jacobs w dniu 29.08 jestem w POLO MARKET w m CZARNE jest ta kawa ale w cenie23,99 pytam się pracownicy czy jest promocja na tę kawę odpowiedz nie proszę pana promocja już była.Pytanie moje jest promocja czy nie kto ma rację gazetka czy pracownica Pozdrawiam Adam

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.