Polomarket poszerza ofertę marek własnych o produkty śniadaniowe dla dzieci
Pod koniec kwietnia w sklepach sieci Polomarket pojawiły się nowe produkty z kategorii private label. Operator wprowadził do oferty płatki śniadaniowe w wielu smakach spod znaku „Mlecznej Polany”, w charakterystycznych opakowaniach w kolorowe dinozaury.
– Nasza marka własne stale się rozwija. Pod koniec kwietnia wprowadziliśmy dwanaście rodzajów płatków śniadaniowych, które zasmakują i dzieciom, i dorosłym –- mówi Mariusz Wojtasiński, dyrektor ds. rozwoju marki własnej w Polomarkecie.
– Nasze produkty marki własnej charakteryzują się wyjątkową jakością i niepowtarzalnym smakiem, co potwierdziły ślepe testy konsumenckie. To właśnie nasze płatki były wybierane jako najsmaczniejsze – dodaje Mariusz Wojtasiński.
Nowe produkty śniadaniowe stworzono przede wszystkim z myślą o dzieciach. Ich opakowania zaprojektowano w taki sposób, aby były atrakcyjne dla najmłodszych. I jak wskazują przedstawiciele sieci „przedstawiają one dinozaury rozsmakowane w pysznym i zdrowym śniadaniu”. Do wyboru są między innymi płatki o smaku czekoladowym, miodowym i cynamonowym.
W najbliższym czasie śniadaniowy asortyment największej polskiej sieci supermarketów powiększy się o kolejne piętnaście artykułów. W ten sposób w kategorii znajdzie się dwadzieścia siedem produktów, które są optymalnie dopasowane do otoczenia rynkowego oraz do potrzeb klientów.
Jak podkreślają przedstawiciele sieci Polomarket „produkty z kategorii private label cieszą się dużym uznaniem klientów sieci i z powodzeniem konkurują z najbardziej rozpoznawalnymi na rynku markami. Na ich atrakcyjność składa się połączenie bardzo wysokiej jakości i niskiej ceny.”
Polomarket to to obecnie ok. 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia ponad 6500 osób.
4