20.04.2020/08:00

Polomarket uruchamia w aplikacji mobilnej e-sklep w modelu click&collect

Sieć supermarketów Polomarket, wykorzystując swoją aplikację mobilną, uruchamia e-sklep w modelu click & collect. Z usługi „zamów i odbierz” mogą korzystać klienci we wszystkich ponad 280 sklepach sieci w całej Polsce. Użytkownicy aplikacji mają możliwość bezpiecznego i wygodnego dokonania zakupów wszystkich kategorii asortymentowych.

Po sukcesie Polokarty oraz działającej od kilkunastu miesięcy aplikacji mobilnej, sieć realizuje kolejny krok w transformacji cyfrowej swojego biznesu. Opracowano funkcjonalne i intuicyjne narzędzie, potrzebne szczególnie w obecnej sytuacji pandemii. Klienci sklepów Polomarket w całej Polsce mają możliwość złożenia zamówienia na produkty z wszystkich kategorii asortymentowych, w tym także na produkty świeże. Następnie użytkownicy wybierają jako miejsce odbioru zakupów dowolny sklep sieci.

Płatności za zamówione i skompletowane zakupy klient dokonuje kartą, urządzeniem mobilnym lub gotówką w dedykowanej kasie w sklepie. Zbiorczy QR-kod, pod którym zapisane są całe zakupy, pozwala na natychmiastowe wygenerowanie paragonu i zamknięcie transakcji. Dzięki temu czas spędzony w sklepie ograniczany jest do niezbędnego minimum. Kolejnym krokiem w rozwijaniu funkcjonalności usługi będzie możliwość dokonania płatność bezpośrednio w aplikacji oraz dostawa do domu we współpracy ze specjalistyczną firmą.

Poza wygodnymi zakupami click & collect aplikacja mobilna jest także rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego w oparciu o tradycyjną Polokartę. Jej użytkownicy mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej Polokarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie, smaczne i szybkie dania. Użytkownicy aplikacji mogą również w łatwy sposób obejrzeć gazetki promocyjne oraz oceniać zakupy zrobione w Polomarkecie.

Aplikacja Polomarket jest dostępna bezpłatnie na platformach Google Play i App Store.

Grupa Polomarket to obecnie ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia ponad 6300 osób.

Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Rzenia 18.04.2020

    U mnie takiej możliwości w aplikacji nie ma

  • Anonim2 17.04.2020

    ~anonimmm jeżeli nie widzisz tej opcji może koniczna jest aktualizacja aplikacji

  • 3T 17.04.2020

    Ja zaktualizowałem App i mam, zeskanowałam QR i wskoczyli

  • anonimmm 17.04.2020

    Mam aplikacje i nie widzę tej opcji...

  • Appchance 17.04.2020

    Jako Appchance, cieszymy się, że mogliśmy wspólnie z naprawdę zaangażowanym zespołem POLOmarketu, wdrożyć kompleksowo w ekspresowym tempie moduł Click&Collect!

  • RR 17.04.2020

    Czyli można zrobić to na poważnie a nie jak zachodnie sieci - dla kilku sklepów (Żabka) albo dla małej części asortymentu (Biedronka)? Brawo.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.