17.02.2020/12:27

Polozaury - rusza nowa akcja lojalnościowa sieci Polomarket

Sieć Polomarket uruchamia pierwszy autorski program lojalnościowy oparty o własny koncept i wzory maskotek. Od 19 lutego klienci sklepów sieci powalczą o maskotki w kształcie dinozaurów: Polozaury.

Jak zapewniają przedstawiciele sieci, akcja lojalnościowa z Polozaurami to "początek długofalowego projektu komunikacji marketingowej opartego na aktywnościach kierowanych do dzieci w wieku szkolnym i ich rodziców".

- Po doświadczeniach z lat ubiegłych, w tym roku pierwszy raz zdecydowaliśmy się stworzyć projekt oparty o własną licencję, według własnego pomysłu – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarket.

Aby zdobyć Polozaura, klienci Polomarketu muszą zbierać znaczki w wersji papierowej lub wirtualnej, co jest możliwe przy korzystaniu z karty lojalnościowej (Polokarta). Za każde 30 zł wydane w sklepach sieci klient otrzyma jeden znaczek. Dodatkowe znaczki będzie można zdobyć za kupno specjalnych produktów wyróżnionych w sklepach i gazetkach sieci.

Polozaura odebrać będzie można bezpłatnie po zebraniu 50 znaczków. Dwukrotnie mniej, bo 25 znaczków, uprawni klienta do zakupu maskotki dinozaura za 24,99 zł.

Najnowsza akcja lojalnościowa sieci Polomarket potrwa do 21 kwietnia 2020 r.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.