25.04.2020/09:39

Polscy konsumenci bardzo obawiają się przenoszenia koronawirusa na żywności i opakowaniach [BADANIE]

U przeważającej części polskiego społeczeństwa istnieją obawy związane z koronawirusem SARS-CoV-2 i jego wpływem wpływem na bezpieczeństwo produktów spożywczych oraz ich opakowań. Dzieje się tak pomimo jasnych deklaracji amerykańskiej Agencji Żywności i Leków (FDA) o braku powiązań między COVID-19 a żywnością.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Anastazja 26.04.2020

    Polski konsument niczego się nie boi. Najważniejsze, że może wyjść. Na spacer do marketu. Hahahah aha. To dzicz.

  • Zapobiegliwa 25.04.2020

    Z tego artykułu nie wynika w jaki sposób Polski konsument ma pozbywać się wirusa z art.spożywczych ...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.