15.04.2020/00:23

Polscy konsumenci są coraz większymi smart shopperami

Polscy konsumenci są coraz większymi smart shopperami, czyli chcą kupować produkty możliwie najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Według firmy GFK, w roku 2019 nabywcy aktywniej poszukiwali informacji o promocjach żywności, detergentów i kosmetyków oraz więcej z nich brało udział w programach lojalnościowych. Takie podejście do zakupów deklarowało w ub. roku 52 proc. ankietowanych, gdy rok wcześniej było to 48 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.