13.11.2018/10:51

Polska ciąży Grupie Kofola. Upały nie pomogły firmie na polskim rynku

Sprzedaż Grupy Kofola, z wyłączeniem polskiego segmentu, wzrosła od początku roku o 7 proc., przy polskim segmencie grupa zwiększyła się o 2,3 proc. Wskaźnik EBITDA wzrósł o 18,2 proc. od początku roku, a wskaźnik EBIT wzrósł nawet o 39 proc. W sierpniu sprzedaż po raz pierwszy w historii przekroczyła miesięczny próg miliarda koron. Firma zmaga się jednak z konkurencją i trudnym rynkiem w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.