01.05.2017/14:08

Polska Grupa Supermarketów chce budować polską grupę handlową. Jest zaproszenie dla Społem!

Rola tradycyjnego handlu w Polsce będzie sukcesywnie spadać na rzecz sieci marketów, dyskontów i placówek formatu convenience. Przyłączanie się małych, lokalnych placówek do konsolidujących rynek sieci, jest dla wielu z nich szansą na przetrwanie. W tej grze rosną apetyty krajowych detalistów, w tym Polskiej Grupy Supermarketów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Ocokaman 27.04.2017

    Panu Sadeckiemu życzę szczęścia. Jednak czytając ten artykuł czuję zapach "zwodniczej propagandy sukcesu". Po pierwsze wszelkie próby integracji środowiska "PSSowego" uważam za mrzonkę. Po drugie z kontekstu wynika, że PGS chce zbudować 10 sklepów na DŚ a w ciągu 6 miesięcy ma ich być 100. Ja wiem o co chodzi ale kontekst wprowadza w błąd wskazując PGS jako firmę, która zbuduje 100 sklepów. Ostatnia informacja o wzroście sprzedaży o 10% na bazie MW jest również "pseudoinformacją". Oczywiście zwiększenie liczby sklepów, których obroty wykazuje PGS może wygenerować taki wzrost jednak odnoszenie tego do MW jest propagandą obrażającą profesjonalistów FMCG. Ściemę mamy w mainstreamie więc unikajmy jej w portalach branżowych.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.