01.05.2017/14:08

Polska Grupa Supermarketów chce budować polską grupę handlową. Jest zaproszenie dla Społem!

Rola tradycyjnego handlu w Polsce będzie sukcesywnie spadać na rzecz sieci marketów, dyskontów i placówek formatu convenience. Przyłączanie się małych, lokalnych placówek do konsolidujących rynek sieci, jest dla wielu z nich szansą na przetrwanie. W tej grze rosną apetyty krajowych detalistów, w tym Polskiej Grupy Supermarketów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Ocokaman 27.04.2017

    Panu Sadeckiemu życzę szczęścia. Jednak czytając ten artykuł czuję zapach "zwodniczej propagandy sukcesu". Po pierwsze wszelkie próby integracji środowiska "PSSowego" uważam za mrzonkę. Po drugie z kontekstu wynika, że PGS chce zbudować 10 sklepów na DŚ a w ciągu 6 miesięcy ma ich być 100. Ja wiem o co chodzi ale kontekst wprowadza w błąd wskazując PGS jako firmę, która zbuduje 100 sklepów. Ostatnia informacja o wzroście sprzedaży o 10% na bazie MW jest również "pseudoinformacją". Oczywiście zwiększenie liczby sklepów, których obroty wykazuje PGS może wygenerować taki wzrost jednak odnoszenie tego do MW jest propagandą obrażającą profesjonalistów FMCG. Ściemę mamy w mainstreamie więc unikajmy jej w portalach branżowych.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.