Polska Grupa Supermarketów chce budować polską grupę handlową. Jest zaproszenie dla Społem!
Rola tradycyjnego handlu w Polsce będzie sukcesywnie spadać na rzecz sieci marketów, dyskontów i placówek formatu convenience. Przyłączanie się małych, lokalnych placówek do konsolidujących rynek sieci, jest dla wielu z nich szansą na przetrwanie. W tej grze rosną apetyty krajowych detalistów, w tym Polskiej Grupy Supermarketów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
27.04.2017
Panu Sadeckiemu życzę szczęścia. Jednak czytając ten artykuł czuję zapach "zwodniczej propagandy sukcesu". Po pierwsze wszelkie próby integracji środowiska "PSSowego" uważam za mrzonkę. Po drugie z kontekstu wynika, że PGS chce zbudować 10 sklepów na DŚ a w ciągu 6 miesięcy ma ich być 100. Ja wiem o co chodzi ale kontekst wprowadza w błąd wskazując PGS jako firmę, która zbuduje 100 sklepów. Ostatnia informacja o wzroście sprzedaży o 10% na bazie MW jest również "pseudoinformacją". Oczywiście zwiększenie liczby sklepów, których obroty wykazuje PGS może wygenerować taki wzrost jednak odnoszenie tego do MW jest propagandą obrażającą profesjonalistów FMCG. Ściemę mamy w mainstreamie więc unikajmy jej w portalach branżowych.
3