06.04.2017/16:14

Polska Grupa Supermarketów dzięki nowej marce własnej zwiększy sprzedaż o 10 proc.

Na przełomie kwietnia i maja Polska Grupa Supermarketów wprowadzi do swoich sklepów markę własną Top Market, oferującą m.in. napoje, słodycze, makarony i produkty sypkie, a także alkohol.

Jak zdradza Polska Grupa Supermarketów, jeszcze w tym półroczu na sklepowych półkach sieci Top Market, a także Minuta8 i Delica, znajdą się nowe produkty marki własnej Top Market. W pierwszej kolejności pojawią się dwie marki parasolowe, składające się m.in. z napojów, słodyczy, makaronów oraz produktów sypkich. Co ciekawe, sieć zapowiada również własną markę piwną oraz spirytusową. Wszystkie produkty spod znaku Top Market mają powstawać we współpracy z Polskimi producentami i dostawcami.

- Chcemy oferować naszym klientom najwyższą jakość produktów w najniższych cenach, stąd podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu na rynek marki własnej, produkowanej wyłącznie w Polsce – twierdzi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Obecnie opracowywane są etykiety oraz elementy graficzne opakowań produktów, które już w maju zagoszczą na sklepowych półkach. Jak informują przedstawiciele Grupy, w dalszej kolejności planowane jest wdrożenie serii produktów ekologicznych i prozdrowotnych. Sieć prognozuje nawet 10-procentowy wzrost sprzedaży dzięki wprowadzeniu marek własnych.

Polska Grupa Supermarketów zarządza siecią ponad 600 sklepów pod szyldami Top Market, Delica i Minuta8. Operator zatrudnia blisko 10 tys. pracowników, a jej obroty sięgają 3,5 mld zł. 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • KLIK 07.04.2017

    A mieli sprzedawać markę własną zaprzyjaźnionej Firmy. Coś poszło nie tak.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.