21.10.2013/12:05

Polska Grupa Supermarketów ma 11 lat

Właściciele i pracownicy blisko 400 sklepów zrzeszonych w Polskiej Grupie Supermarketów (PGS) hucznie obchodzili 11. urodziny tej organizacji. Wszystko działo się w eleganckim hotelu Windsor w Jachrance nad Zalewem Zegrzyńskim, który na tę jedną noc przeniósł się w lata 20. ubiegłego wieku. Przed wejściem wystawiono dwie eleganckie limuzyny z epoki. Goście byli proszeni o stylizację ubiorów i fryzur na wzór znanych z fotografii sprzed blisko stu lat. Na parterze pojawili się warszawscy ulicznicy, którzy „uskuteczniali” muzykę, handlowali, grali na katarynce. W podziemiach urządzono „Gangsterclub”, nawiązujący do epoki prohibicji w Stanach Zjednoczonych. W Destylarni można było spróbować „nielegalnego” alkoholu prosto z urządzenia do destylacji, a w kasynie rozstać się z „dolarami”, których plik każdy gość otrzymywał przy wejściu, albo wykorzystać je w licytacji i zapłacić za całkiem fajne nagrody (np. telewizor). Wśród gości przechadzały się ponure indywidua uzbrojone w „karabiny maszynowe”. Pomysłowość organizatorów zdawała się nie mieć granic. Nagrody dla gości nie były po prostu rozdane – trzeba było znaleźć i otworzyć kluczykami wręczonymi przy wejściu pasujące do nich ponumerowane kłódki. Udanym pomysłem były występy kilkunastoosobowych grup wokalno­‑tanecznych, reprezentujących firmy handlowe zrzeszone w PGS. Grali, śpiewali, tańczyli, odgrywali skecze z taką swadą i zaangażowaniem i tak profesjonalnie, że nawet przyćmili, występującą po amatorach, zawodową wokalistkę – Nataszę Urbańską z zespołem tanecznym Janusza Józefowicza.





(PK)

Wiadomości Handlowe, Nr 10 (129) Październik 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.