02.02.2017/15:18

Polska Grupa Supermarketów zwiększa ofertę piwa

Jak wynika z badań ARC Rynek i Opinia, nawet trzy czwarte Polaków regularnie wybiera piwo, sięgając po alkohol dla siebie. W roku 2017 prawdziwym hitem mogą być piwa bezalkoholowe oraz niskoalkoholowe, w tym smakowe. Sytuację na rynku piwnym od dłuższego czasu obserwuje Polska Grupa Supermarketów, która w odpowiedzi na oczekiwania klientów zamierza rozszerzyć swoje portfolio marek piwnych

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • RPiwosz 28.02.2017

    Lagery w latach 90 zalały nie tylko Polskę, ale i, jak widać, język polski. Jaki "złoty trunek"? Jeślii ktoś pisze, że browary produkują "złoty trunek", to tak jakby napisał że dziennikarze prasowi piszą tylko depesze. Stout, porter, dark IPA czy brown ale to też piwo, tylko czy mają złocistą barwę?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.