Polska Grupa Supermarketów zwiększa ofertę piwa
Jak wynika z badań ARC Rynek i Opinia, nawet trzy czwarte Polaków regularnie wybiera piwo, sięgając po alkohol dla siebie. W roku 2017 prawdziwym hitem mogą być piwa bezalkoholowe oraz niskoalkoholowe, w tym smakowe. Sytuację na rynku piwnym od dłuższego czasu obserwuje Polska Grupa Supermarketów, która w odpowiedzi na oczekiwania klientów zamierza rozszerzyć swoje portfolio marek piwnych
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
28.02.2017
Lagery w latach 90 zalały nie tylko Polskę, ale i, jak widać, język polski. Jaki "złoty trunek"? Jeślii ktoś pisze, że browary produkują "złoty trunek", to tak jakby napisał że dziennikarze prasowi piszą tylko depesze. Stout, porter, dark IPA czy brown ale to też piwo, tylko czy mają złocistą barwę?
1