14.09.2016/12:40

Polska jest bardzo ważnym rynkiem dla Lavazzy

Co trzeci Polak uważa, że najlepszej kawy można się napić właśnie we Włoszech. Ten fakt zamierza wykorzystać przy promocji włoska marka Lavazza.

– W zeszłym roku Lavazza zmieniła logo, podkreślając swoje nawiązania do włoskości i miejsca powstania marki – Turynu. Obecnie jesteśmy we Włoszech absolutnym numerem jeden, mającym 50 proc. rynku. Do drugiego gracza należy tylko 10 proc. – mówił Andrea Marino, Marketing Director International Markets w Lavazza. Jak podkreślał, marka jest nie tylko jednym z czołowych graczy na światowym rynku kawy, ale również bardzo innowacyjną firmą.

– Kawa jest podobna do wina, bo co roku jej zbiory są inne. To właśnie założyciel marki Lavazza był twórcą blendingu, czyli mieszania kaw z różnych zbiorów, by zawsze uzyskiwać ten sam, powtarzalny i równie dobry smak i aromat gotowej kawy. To także Lavazza jako pierwsza zapakowała w 1968 roku kawę w opakowania Vacuum – dodawał Andrea Marino. Choć nie jest to powszechna wiedza, Lavazza była jedną z pierwszych firm, która w 1989 roku przedstawiła systemy kawowe. Z kolei w ub.r. kawa towarzyszyła w kosmosie włoskiej astronautce i dzięki opracowaniu specjalnej technologii przygotowania, była pierwszym espresso w historii, pitym w stanie nieważkości.

Mihai Marinescu, Regional Sales Director Eastern Europe w Lavazza, odpowiedzialny za 22 kraje, w tym Polskę podczas prezentacji nowej linii Filtro Italiano podkreślał: -– Polska to dla nas bardzo ważny rynek. Duży i wciąż z potencjałem do wzrostu, zwłaszcza w przypadku kaw premium.

– Ten brand to dziedzictwo, pochodzi od nazwiska założyciela i wciąż, od czterech pokoleń jest w rękach rodziny Lavazza, która z ogromną pasją i zaangażowaniem oddaje się dążeniu do tworzenia doskonałej kawy. Podczas comiesięcznych spotkań członków rodziny Lavazza, próbowane są wszystkie nowe produkty, jakie mają zadebiutować na świecie. A nasza kawa jest dostępna w ponad 100 krajach, więc nigdy nie brakuje wariantów do próbowania – zakończył Marketing Director International Markets w Lavazza.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.