09.10.2019 / 10:09
StoryEditor

Polska ma po Francji najmniej konkurencyjny system podatkowy wśród krajów OECD

. (fot. Pixabay CC0)
Polski system podatkowy jest wyjątkowo mało konkurencyjny. Po Francji, wypadamy na tym tle najgorzej ze wszystkich krajów OECD. W tym roku pozycja naszego kraju w rankingu spadła z 32. na 35., przedostanie miejsce. To dane z raportu amerykańskiej Tax Foundation, 2019 International Tax Competitiveness Index.

Sporządzany co rok ranking Tax Foundation sprawdza, w jakim stopniu systemy podatkowe państw zrzeszonych w OECD sprzyjają inwestycjom i prowadzeniu biznesu. Poszczególne sys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 11:07
StoryEditor
Biedronka wyśle pracowników na badania. Czy wszyscy muszą im się poddać?

Biedronka rozpoczyna kolejną, 20. już akcję bezpłatnych badań dla pracowników, pod hasłem "Razem Zadbajmy o Zdrowie". Uczestnicy będą mogli skorzystać ze specjalistycznych badań krwi o wartości ponad 600 zł, m.in. sprawdzających markery nowotworowe. Możliwe będzie też dokupienie w korzystnej cenie dowolnej liczby pakietów badań dla swoich najbliższych. W ubiegłym roku, w ramach tej inicjatywy, przebadało się aż 37,5 tysiąca pracowników firmy.

Program sieci Biedronka "Razem Zadbajmy o Zdrowie" to benefit, z którego może skorzystać każdy z ponad 84 tysięcy pracowników. W ramach profilaktyki zdrowotnej od maja do końca ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2025 / 08:45
StoryEditor
Dr. Max chce być jak Lidl i Biedronka! Operator sieci aptek planuje potężną inwestycję w Polsce i pięciu innych krajach
Apteka Dr.Max (Shutterstock)

Sieć aptek Dr. Max we współpracy z firmą Vusion Group zainstaluje elektroniczne etykiety w 1000 aptek w sześciu krajach: Czechach, Słowacji, Rumunii, Włoszech, Serbii i Polsce. Detalista chce stworzyć lepsze doświadczenie doświadczenie zakupowe i ułatwić pracę personelu.

Dr.Max, jedna z wiodących w Europie sieci aptek, skorzysta z technologii opracowanej przez Grupę Vusion w celu zwiększenia sprzedaży i efektywności operacyjnej, jednocześnie w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. maj 2025 14:51