Polska to będzie trudny rynek dla niemieckiej sieci drogerii DM. Mamy silne marki i brak możliwości dużych akwizycji [ANALIZA]
- Na polskim rynku w zasadzie nie ma firmy, która umożliwiłaby sieci Dm-drogerie markt szybką ekspansję poprzez akwizycję – ocenia Agnieszka Górnicka, prezes agencji Inquiry.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
21.04.2021
Marki DM są znane w Polsce od lat - wystarczy odwiedzić znane i lubiane i w małych i dużych miastach tzw. sklepy z chemią z Niemiec. Tak samo jest z produktami z Edeki czy Rewe, osiedlowy sklepik z chemią ma takowe i dużo klientów w każdym wieku je kupuje...
-
21.04.2021
Aldi to świetne sklepy - uporządkowane alejki, nie ma tłoku, towar estetycznie ułożony. Do szczęścia brakuje mi tylko kasy samoobsługowej.
-
21.04.2021
W każdej polskiej drogerii (czy to drogeria R., H. N. czy inne mniejsze sieci) prawie te same marki typu Loreal, Dove, Gilette, Schwarzkopf, Henkel, Persil, Vizir, Colgate... Tak więc uważam, że wielu konsumentów takich jak ja, którzy mają dość oglądania na półkach tego samego od tych samych wielkich producentów, nie może się doczekać oferty konkurencji!!!
-
21.04.2021
Pani prezes zapina o bardzo istotnym szczególe, który pozwala Niemcom na "dzień dobry" zdobyć solidne przyczółki. Wiele atrakcyjnych lokali usługowych z powodu bankructw firm, stoi pustych - zarówno w małych jak dużych miastach. I to tutaj szukałbym dobrego punktu zaczepienia do rozpoczęcia ekspansji DM w Polsce. Nikt nie oczekuje od DM, że na wczoraj dorówna ilością sklepów Rossmannowi, ale... popatrzmy na Aldi. Obecnie dobijają do 200 sklepów. Ilość na tle Lidla czy Biedronki wydaje się śmieszna a mimo to Aldi już wyrobił sobie pozycję na rynki i systematycznie ją umacnia po przez przemyślany rozwój.
7