21.04.2021/11:34

Polska to będzie trudny rynek dla niemieckiej sieci drogerii DM. Mamy silne marki i brak możliwości dużych akwizycji [ANALIZA]

- Na polskim rynku w zasadzie nie ma firmy, która umożliwiłaby sieci Dm-drogerie markt szybką ekspansję poprzez akwizycję – ocenia Agnieszka Górnicka, prezes agencji Inquiry.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • czytelnik z Wielkopolski 21.04.2021

    Marki DM są znane w Polsce od lat - wystarczy odwiedzić znane i lubiane i w małych i dużych miastach tzw. sklepy z chemią z Niemiec. Tak samo jest z produktami z Edeki czy Rewe, osiedlowy sklepik z chemią ma takowe i dużo klientów w każdym wieku je kupuje...

  • facet 21.04.2021

    Aldi to świetne sklepy - uporządkowane alejki, nie ma tłoku, towar estetycznie ułożony. Do szczęścia brakuje mi tylko kasy samoobsługowej.

  • znudzony konsument 21.04.2021

    W każdej polskiej drogerii (czy to drogeria R., H. N. czy inne mniejsze sieci) prawie te same marki typu Loreal, Dove, Gilette, Schwarzkopf, Henkel, Persil, Vizir, Colgate... Tak więc uważam, że wielu konsumentów takich jak ja, którzy mają dość oglądania na półkach tego samego od tych samych wielkich producentów, nie może się doczekać oferty konkurencji!!!

  • Max 21.04.2021

    Pani prezes zapina o bardzo istotnym szczególe, który pozwala Niemcom na "dzień dobry" zdobyć solidne przyczółki. Wiele atrakcyjnych lokali usługowych z powodu bankructw firm, stoi pustych - zarówno w małych jak dużych miastach. I to tutaj szukałbym dobrego punktu zaczepienia do rozpoczęcia ekspansji DM w Polsce. Nikt nie oczekuje od DM, że na wczoraj dorówna ilością sklepów Rossmannowi, ale... popatrzmy na Aldi. Obecnie dobijają do 200 sklepów. Ilość na tle Lidla czy Biedronki wydaje się śmieszna a mimo to Aldi już wyrobił sobie pozycję na rynki i systematycznie ją umacnia po przez przemyślany rozwój.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także