02.03.2017 / 10:39
StoryEditor

Polska wiceliderem w Europie pod względem tempa wzrostu sprzedaży na rynku FMCG

infografika (fot. Pixabay CC0)
Według danych firmy Nielsen sprzedaż w polskich sklepach spożywczych rosła w ubiegłym roku o 4,7 proc. Szybsze roczne tempo wzrostu odnotowano tylko w Turcji. W całej Europie sprzedaż w ostatnim kwartale 2016 r znacznie przyspieszyła.

Nielsen zbadał detaliczne sklepy spożywcze z 21 krajów Europy. Europejska średnia roczna wzrostu sprzedaży artykułów FMCG w sklepach spożywczych wyniosła 1,8%, przy czym na tę w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. kwiecień 2024 05:59