27.06.2021 / 09:19
StoryEditor

Polski fundusz inwestuje w platformę Portside.pl służącą do zamawiania ryb i owoców morza online

Platforma e-commerce Portside.pl pozyskała 1 mln złotych na rozwój w obszarze B2C i B2B. W spółkę zainwestował polski fundusz venture capital Tar Heel Capital Pathfinder, inwestujący w projekty na wczesnym etapie rozwoju, w którego portfolio znajdują się m.in. Woodpecker (inteligentny asysten sprzedaży B2B) i Wellbee (platforma ułatwiająca dostęp do psychoterapii online).

Portside.pl to platforma e-commerce oferująca możliwość zakupu ryb, owoców morza i produktów pochodnych. - Dostrzegliśmy lukę na polskim rynku: dostępny na nim asortyment świeży...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 09:36
StoryEditor
Rosja blokuje wyjście AB InBev z rynku. Kolejna próba sprzedaży zakończona fiaskiem
AB InBev nie może opuścić Rosji. Transakcja zablokowana przez władze (fot. Shutterstock)

Międzynarodowy koncern piwowarski AB InBev od dłuższego czasu usiłuje wycofać się z rosyjskiego rynku. Mimo kolejnych prób sprzedaży udziałów w lokalnym przedsięwzięciu joint venture, transakcja po raz kolejny została zablokowana przez rosyjskie władze. Dlaczego Moskwa nie pozwala na opuszczenie kraju przez zachodniego giganta?

Belgijsko-brazylijski koncern AB InBev od lat usiłuje zakończyć działalność w Rosji. Firma posiada 50-proc. udział w spółce joint venture z tureckim producentem piwa Anadolu Efe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 23:35
StoryEditor
Hoppy nakręci Heinekena. Gigant z branży piwnej sięga po sztuczną inteligencję i nie zawaha się jej użyć
Koncern browarniczy Heineken wprowadził do wewnętrznego użytku chatbota Hoppy opartego na sztucznej inteligencji

Heineken, jeden z największych producentów piwa na świecie, wprowadził wewnętrznego chatbota opartego na sztucznej inteligencji. Projekt nosi nazwę Hoppy i ma na celu usprawnienie procesów wewnętrznych oraz zapewnienie pracownikom szybkiego dostępu do danych w czasie rzeczywistym.

Grupa Heineken działa w ponad 70 krajach i ma ponad 165 browarów na całym świecie. Od pewnego czasu poszukiwała rozwiązania, które uprości dostęp do gromadzonych danych i umożli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 00:22