07.12.2020/13:39

Polski rynek jest perspektywiczny dla marek luksusowych

Model biznesowy dóbr luksusowych przekształca się w odpowiedzi na zmieniający się świat: w 2010 roku klienci marek luksusowych wydali online 4,3 miliarda euro. W 2019 roku liczba ta wzrosła do 33,3 mld euro. Chiny są obecnie rozwijającym się rynkiem luksusowym numer jeden. Globalny rynek towarów używanych wygenerował 30 miliardów euro rocznie, dzięki 12 proc. średniorocznemu wzrostowi w ciągu ostatnich pięciu lat – czytamy w raporcie Mazars i Arianee.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.