07.12.2020/13:39

Polski rynek jest perspektywiczny dla marek luksusowych

Model biznesowy dóbr luksusowych przekształca się w odpowiedzi na zmieniający się świat: w 2010 roku klienci marek luksusowych wydali online 4,3 miliarda euro. W 2019 roku liczba ta wzrosła do 33,3 mld euro. Chiny są obecnie rozwijającym się rynkiem luksusowym numer jeden. Globalny rynek towarów używanych wygenerował 30 miliardów euro rocznie, dzięki 12 proc. średniorocznemu wzrostowi w ciągu ostatnich pięciu lat – czytamy w raporcie Mazars i Arianee.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.