01.06.2017 / 11:06
StoryEditor

Polskie dzieci piją zdecydowanie za mało wody

(fot. Pixabay/CC0)
W diecie polskich dzieci dominują słodkie napoje. Najmłodsi piją prawie o połowę mniej naturalnej wody mineralnej lub źródlanej, niż powinny. Może to prowadzić do pogorszenia nastroju i wydolności fizycznej oraz spadku koncentracji, a co za tym idzie – możliwości szybkiego przyswajania wiedzy. Jednak zaledwie połowa rodziców zdaje sobie sprawę z tego, ile wody powinny wypijać codziennie ich dzieci.

Woda powinna stanowić stały element codziennej diety dziecka. Jej regularne picie sprzyja utrzymaniu prawidłowej masy ciała, a tym samym zapobiega nadwadze i otyłości, z który...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 16:30
StoryEditor
Żabka zmienia sklep w restaurację. Zaserwuje dania gotowe za darmo!
Hot Spot by Żabka (fot. Żabka Polska)

Na dwa dni sklep sieci Żabka przy ul. Śliskiej w Warszawie zmieni się w Hot Spot by Żabka - przestrzeń kulinarną, w której będzie można bezpłatnie będzie można usiąść i spróbować ciepłych przekąsek.

Co jednak istotne, aby wejść do Żabki, potrzebna będzie aplikacja Żappka i odebranie specjalnej wejściówki w postaci kod QR. Lokal będzie czynny od 12:00 do 20:00.

Podc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 11:28
StoryEditor
Pepco zawalczy o klientów Primark i H&M. Sieć dyskontów zmienia strategię dla oferty modowej. Wiemy co planuje
Małgorzata Socha, aktorka i ambasadorka Pepco oraz Magdalena Brzoskowska, dyrektorka ds. zakupów odzieży Pepco (fot. Pepco)

Znana do tej pory z przystępnej cenowo odzieży dla dzieci sieć Pepco chce powalczyć o "dorosłego" klienta. Wprowadza modne fasony, kroje i lepsze materiały, ale ceny wciąż mają być atrakcyjne. Skąd ta zmiana?

Jak zmienia się modowa codzienność Polek? Czego naprawdę kobiety oczekują od ubrań? Czy przystępna cena może iść w parze z jakością i stylem? Na te pytania odpowiada najnowszy r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 14:57