25.05.2022 / 07:49
StoryEditor

Ponad 1000 uczestników na Retail Trends 2022. Za nami święto polskiego handlu

Na zdj. kongres Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Za nami kongres Retail Trends 2022, który powrócił w stacjonarnej formule i zgromadził ponad 1 tys. uczestników (w tym ponad 100 prelegentów) i ponad 100 wystawców. W kilku salach tematycznych debatowaliśmy o najważniejszych trendach i o przyszłości handlu oraz branży FMCG w Polsce, regionie i na świecie. Dziękujemy za udział i zachęcamy do śledzenia relacji z wydarzenia - zarówno tych, które już można znaleźć na naszych portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl, jak i tych, które opublikujemy dziś i w ciągu najbliższych dni.

Po edycjach online konferencje Kongres Rynku FMCG i Forum Branży Kosmetycznej powróciły w formule stacjonarnej w nowej odsłonie, pod parasolową marką Retail Trends. Formuła Retail Trends 2022 zakłada stworzenie otwartej społeczności i miejsca, gdzie branże FMCG oraz kosmetyczna dzielą się doświadczeniami oraz czerpią inspiracje. To także przestrzeń do rozmowy, spotkań i dyskusji między uczestnikami, prelegentami oraz firmami, które biorą udział w wydarzeniu.

Program Forum i Kongresu wypełniły liczne prezentacje i dyskusje panelowe, w których wzięli udział przedstawiciele sieci handlowych, sklepów internetowych, firm producenckich, usługodawców dla handlu/FMCG, agencji badawczych i doradczych. Tematem przewodnim kongresu były zjawiska i trendy wpływające na rynek spożywczy i kosmetyczny.

Dyskusje, debaty i spotkania odbyły się w salach tematycznych: „Trendy w cyfryzacji i ostatniej mili”, „Trendy w formatach handlowych” oraz „Trendy konsumenckie”. Powstała także Sala Ukraińska, w której polscy dostawcy mogli się spotkać z przedstawicielami ukraińskich sieci handlowych, chcącymi nawiązać kontakty biznesowe.

W Sali start-upów by foodtech.ac najbardziej innowacyjne polskie start-upy spożywcze zaprezentowały swoje produkty.

Przestrzeń wystawienniczą wypełniły stoiska ponad 100 wystawców z sektora food i kosmetycznego, na których kupcy mają okazję spotkać się z dostawcami i zapoznać z ich najnowszą ofertą.  

Pierwsze relacje z prezentacji i debat kongresowych można już znaleźć na portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl. W kolejnych dniach publikować będziemy kolejne materiały tekstowe i fotorelacje z Retail Trends 2022 - zachęcamy do śledzenia naszych serwisów.

Lista partnerów kongresu Retail Trends 2022 (mat. własne)

 

17.09.2025 / 17:29
StoryEditor
Polscy konsumenci bardziej optymistyczni od innych Europejczyków, jednak nęka nas stres. Martwimy się głównie o… [EKSPERT]
Patryk Rudnicki, Bain & Company (mat. prasowe

Nastroje europejskich konsumentów wyraźnie osłabły, co potwierdza 11. edycja badania Consumer Pulse przeprowadzonego przez Bain & Company. W większości europejskich krajów nastroje pogorszyły się w porównaniu z jesienią ubiegłego roku, jednak Polska stanowi wyjątek – jako jeden z nielicznych rynków odnotowała niewielki wzrost optymizmu. Europejczycy coraz mocniej odczuwają rosnące koszty życia oraz niepewność polityczną. W efekcie konsumenci stają się ostrożniejsi w wydatkach, a presja finansowa jeszcze mocniej wpływa na ich codzienne wybory i styl życia.

Średni poziom optymizmu wśród Polaków wyniósł 6,13 w dziesięciopunktowej skali, co oznacza, że patrzą w przyszłość z większą nadzieją niż przeciętny Europejczyk – średnia dla ca...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 10:00
StoryEditor
Żabka Jush i Wolt łączą siły. Nowa współpraca zmienia oblicze codziennych zakupów online
Żabka Jush

Należąca do Grupy Żabka, Żabka Jush pojawiła się ze swoją ofertą w aplikacji Wolt – nowa współpraca redefiniuje zakupy Polaków. Ekspresowe dostawy, pełna oferta spożywcza i wygoda w jednym koszyku.

Współpraca Żabki Jush i Wolt odpowiada na potrzeby rynku

Ponad 90% internautów w Polsce kupuje online, a połowa zamawia już jedzenie i produkty spożywcze przez internet. W t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 03:19