15.12.2020/12:15

Ponad 60 proc. Polaków wyda na prezenty mniej niż w latach ubiegłych [BADANIE MASTERCARD]

Boże Narodzenie to zwykle czas, w którym częściej myślimy o innych. Z nowego badania Mastercard  wynika, że aż 76 proc. Polaków deklaruje, że w nadchodzące święta więcej uwagi poświęci najbliższym, a w zakup prezentów dla nich włoży więcej czasu i zaangażowania. Aż 83 proc. z nich twierdzi, że mijający właśnie rok przypomniał im o tym, co w życiu jest naprawdę ważne.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także