21.04.2020/17:18

Ponad połowa Polaków zwraca uwagę na kraj pochodzenia produktu

Z badania przeprowadzonego przez agencję ARC Rynek i Opnie na zlecenie firmy PPL Koral wynika, że Polacy coraz częściej sprawdzają na etykiecie, skąd pochodzi dany produkt i deklarują, że chcą sięgać po rodzime warianty.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Grosik 22.04.2020

    Nareszcie coś się dzieje w zwyczajach zakupowych Polaków,ale to wciąż za mało. Zagraniczne sklepy generują ogromne zyski z handlu w Polsce,a czas to zmienić. W obecnych czasach ratujmy polskie sklepy i polskich producentów.!!!. Dziś polskie sklepy to Społem, GS-y, Lewiatany,Top Markety, Polomarkety.

  • klient lidl 21.04.2020

    dyskryminacja na tle etnicznym, kiedyś "nie kupuj u Żyda", dziś to...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.