22.02.2017/00:13

Poprawa koniunktury w handlu hurtowym

Ogólny klimat koniunktury w handlu hurtowym kształtuje się w lutym na poziomie plus 4,6 (plus 2,5 w styczniu). Poprawę koniunktury sygnalizuje 16,1% badanych przedsiębiorstw, pogorszenie – 11,5% (przed miesiącem odpowiednio 15,2% i 12,7%). Pozostałe podmioty uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie - podał Główny Urząd Statystyczny.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 23.02.2017

    Szukającym optymalizacji w handlu hurtowym warto polecić e-commerce jako kanał sprzedaży i kontaktu z zamawiającym obniżającym koszty i dotarcia i obsługi zamówienia klienta. Na rynku pojawiły się już platformy e-commercowe, na których ofertę prezentują różni producenci i hurtownicy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.