Popularny vloger w reklamie Ptasiego Mleczka
Lotte Wedel kontynuuje ubiegłoroczną akcję, której motywem przewodnim było obgryzanie pianek Ptasie Mleczko przez konsumentów.
Kampanii będzie towarzyszyła objazdówka po Polsce. E. Wedel odwiedzi trzy miasta – Warszawę, Wrocław oraz Kraków. W ich najbardziej charakterystycznych miejscach, vloger Jaś Dąbrowski (JDabrowsky) przeprowadzi sondę uliczną w której sprawdzi, jak dobrze obcokrajowcy znają rytuał obgryzania.
– Do akcji wybraliśmy miasta, które są najchętniej odwiedzane przez turystów z całego świata. Jasia Dąbrowskiego spotkać będzie można 18 października w Warszawie, 23 października we Wrocławiu i 26 października w Krakowie – mówi Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Lotte Wedel.
W ramach kampanii stworzono serię spotów do internetu, których bohaterami są Amerykanin, Dunka, i Japonka.
7