16.10.2018/00:00

Popularny vloger w reklamie Ptasiego Mleczka

Lotte Wedel kontynuuje ubiegłoroczną akcję, której motywem przewodnim było obgryzanie pianek Ptasie Mleczko przez konsumentów.

Kampanii będzie towarzyszyła objazdówka po Polsce. E. Wedel odwiedzi trzy miasta – Warszawę, Wrocław oraz Kraków. W ich najbardziej charakterystycznych miejscach, vloger Jaś Dąbrowski (JDabrowsky) przeprowadzi sondę uliczną w której sprawdzi, jak dobrze obcokrajowcy znają rytuał obgryzania.

– Do akcji wybraliśmy miasta, które są najchętniej odwiedzane przez turystów z całego świata. Jasia Dąbrowskiego spotkać będzie można 18 października w Warszawie, 23 października we Wrocławiu i 26 października w Krakowie – mówi Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Lotte Wedel.

W ramach kampanii stworzono serię spotów do internetu, których bohaterami są Amerykanin, Dunka, i Japonka.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.