17.03.2020/10:03

Pracownicy Poczty Polskiej zostaną wyposażeni w płyny do dezynfekcji

Na wniosek NSZZ Solidarność Pracowników Poczty Polskiej zarząd podjął działania w celu zakupu i dystrybucji płynów dezynfekujących dla pracowników.

Płyny te będą skierowane w pierwszej kolejności do listonoszy, pracowników doręczających paczki i pracowników okienkowych. A więc osób, które mają największy kontakt z klientem. Płyny dezynfekujące trafią również do innych komórek organizacyjnych Poczty Polskiej. Realizowane są też zamówienia zakupu maseczek, rękawiczek oraz innych asortymentów ochronnych dla pracowników. 

Związkowcy wnioskują również o to, by 1,5 m przed okienkiem w placówkach pocztowych była naklejona taśma (koloru żółtego, szarego), która wyznaczy strefę ochronną dla pracowników UP/FUP przyjmujących klientów. Ma to na celu, by klient nie stał bezpośrednio nad pracownikiem tylko w odległości ok. 1,5 m. od okienka. Takich rozwiązań oczekują pracownicy. Zasady utrzymania odległości pomiędzy pracownikiem, a klientem powinna określać zwięzła informacja umieszczona w każdej placówce pocztowej.

Nie ma niestety już szyb w większości filii i urzędów pocztowych, które zostały wyeliminowane przez poprzedni zarząd (Pocztowa Solidarność była zdecydowanie przeciwna ich demontowaniu). Związkowcy postulują o niezwłoczne wprowadzenie nawet prowizorycznych ekranów oddzielających pracowników okienek od klientów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.