24.04.2022/12:09

Pracownicy sieci Aldi w... klapkach Kubota. Nietypowa kampania dyskontera

Sieć Aldi nawiązała współpracę z marką Kubota. Partnerstwo obejmie wspólnie działania w zakresie kampanii employer brandingowej. W wyniku kooperacji ponadczasowe klapki stały się jedną ze składowych specjalnie stworzonej kolekcji ubrań Aldi.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • demins 28.04.2022

    Aldi jest najbardziej depresyjną, przygnębiającą siecią w Polsce. Wszystko tam działa przeciw klientowi, zniechęcająco i odstraszająco: szare, ciemne wnętrze, pustawe półki, bardzo slaby wybór, niska jakość towarów.

  • Olaf 27.04.2022

    Przecież to nie jest obuwie do pracy w sklepie u nas jest surowo zabronione .obowiązuje obuwie zakryte

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także